رئیس شورای شهر کردکوی خبر داد

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با اشاره به موضوع استیضاح شهردار کردکوی، از طرح سؤال چهار عضو این شورا از شهردار خبر داد.

طرح سؤال 4 عضو شورای شهر کردکوی از شهردار

به گزارش گلستان24،صفر زاهد با اشاره به موضوع استیضاح شهردار کردکوی، اظهار داشت: با وجود تذکرات متعدد شفاهی و کتبی توسط شورای اسلامی شهر کردکوی و مراجع ذی‌صلاح، شهردار کردکوی در راستای بهبود مسائل مرتبط با شهرداری در حوزه‎های مختلف اعم از حوزه پرسنلی، خدمات عمومی و همچنین در تمکین و اصلاح امور اقدامات مناسبی نداشته است.

وی با بیان اینکه هشدارها و تذکرات شورای اسلامی شهر کردکوی به شهردار بی‎نتیجه بوده است، افزود: به منظور اصلاح امور طرح سؤال از شهردار از سوی چهار عضو شورای اسلامی شهر کردکوی مبنی بر پاسخگویی شهردار در مدت زمان قانونی در دستور کار قرار گرفت.

عملکرد نامناسب در حوزه نیروی انسانی برای جذب نیروهای سفارشی که به دور از عدالت شهروندی بود

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی عملکرد نامناسب در حوزه نیروی انسانی برای جذب نیروهای سفارشی که به دور از عدالت شهروندی بود، عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای اعم از مزایای بیمه تأمین اجتماعی، تکمیلی و معوقات پرسنلی و بازنشستگان، عدم توجه به مکاتبات متعدد استانداری و شورای اسلامی شهر، عدم اجرای پروژه‎های اولویت‎دار عمرانی شهر از جمله آسفالت شهر با توجه به وجود مقدار کافی قیر، عدم رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری و بی‎اعتنایی و عدم توجه شهردار به مصوبات شورای شهر را از جمله دلایل طرح سؤال و مطرح شدن استیضاح شهردار کردکوی دانست.

زاهد با بیان اینکه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری یک‎طرفه است، مطرح کرد: تاکنون شورای شهر کردکوی در اجرا و عملی شدن پروژه‎ها بیشترین همکاری را با شهردار داشته اما این تعامل و همکاری تنها از سوی شورای شهر بوده است.

هر یک روزی که شهردار کردکوی بر منصب شهرداری باشد به ضرر این شهرستان است

وی در پاسخ به سوال  مبنی بر اینکه استیضاح شهردار با وجود باقی ماندن تنها چند ماه از عمر شورای چهارم به صلاح است، گفت: هر یک روزی که شهردار کردکوی بر منصب شهرداری باشد به ضرر این شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با اشاره به اینکه شهردار کردکوی تا مهلت زمان قانونی تعیین شده فرصت دارند به سؤالات طرح شده پاسخ دهند، تصریح کرد: در صورتی که پاسخ به سؤالات طرح شده قانع کننده نباشد طرح استیضاح شهردار مطرح می‎شود.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار