جلشه شورای شهر گرگان دوباره تعطیل شد؛

تعطیلی های مکرر جلسات علنی شورای شهر گرگان خنجر عمیقی بر این نهاد تصمیم گیر و تصمیم ساز محلی گرگان وارد کرده است .

آیا شورای شهر گرگان منحل می شود ؟ / خنجر تعطیلی های مکرر بر پیکر پارلمان محلی گرگان

به گزارش گلستان24، جلسه هفتگی و علنی شورای شهر گرگان شامگاه گذشته نیز برگزار نشد تا در طی سه هفته شاهد تعطیلی دو جلسه باشیم که یک رکورد فوق العاده بد برای اعضای شورای شهر گرگان است ، امری که در سال گذشته نیز سابقه داشته و بارها به دلیل نیامدن اعضا جلسه تعطیل شده است .

از طرفی شنبه آینده نیز تعطیل رسمی است و معلوم نیست چه بلایی سر پارلمان محلی و نهاد تصمیم گیر شورای شهر آمده که هر روز ناقوس تعطیلی آن شنیده می شود .

چه بپذیریم و چه نپذیریم واقعیت اینست که شورای دوره چهارم کارنامه بسیار بدی از لحاظ نظم و انضباط و رویه کاری داشته ، امری که همگان اعم از خبرنگاران و مردم شهر گرگان به آن اذعان دارند .

به لحاظ عملکرد هم اگر اندک بضاعت و تجربه عمرانی حسین صادقلو شهردار گرگان در افتتاح چند پروژه چشمگیر نبود ، واقعا اعضای شورای شهر گرگان در قبال حقوق حدود 3 میلیون تومانی خود چه توجیهی و گزارش کاری می توانستند ارائه بدهند .

شهرداری که در آغاز کار به همه اعضا شورای شهر خودروی جک داد و در ادامه شاهد تسهیلات بیشتری برای اعضای شورا بودیم تا جایی که در شب پایانی سال 94 گفته می شود که صادقلو شهردار گرگان به هر یک از اعضای شورا یک سکه بهار آزادی هدیه داده است .

واقعا اگر فضا گل و بلبل است و هیچ اختلافی بین اعضا و شهردار وجود ندارد پس چرا جلسات تعطیل می شود و اعضا دل به کار نمی دهند و نسبت به جلسات شورا بی اعتنا هستند ، قطعا هیچ عقل و وجدان سلیمی این دهن کجی (تعطیلی جلسات)به سیستم شورایی را نمی پذیرد .

اگر هم واقعا انتقادی به کار شهردار هست پس چرا او را استیضاح نمی کنید ؛ دو سال اول هیئت رئیسه دست حامیان شهردار بود و قدرت کافی برای استیضاح وجود نداشت چرا الان که هیئت رئیسه در دست منتقدین شهردار است اقدامی برای استیضاح وی انجام نمی شود.

کارشناسان و آنهایی یکه با نگاه تیزبین خود مسائل شورای شهر را زیر نظر دارند چند دلیل را در این زمینه ذکر کرده اند :

اول اینکه درست یک سال دیگر انتخابات شورای شهر گرگان را داریم و قطعا افراد حاضر دوست ندارند به دلیل ایجاد حاشیه با شهردار محبوب مردم ، جایگاه رای مردمی خود را از دست بدهند .

دوما با امتیازاتی که شهردار در ماههای گذشته داده بنظر می رسد همه چیز تحت کنترل حسین صادقلوست .

سوما زیاد بودن اعضای شورای شهر و چند شغله بودن برخی از آنها مجال خدمت به انها نمی دهد ، مانده ایم این افراد با چه انگیزه ای وارد شورای شهر شده اند اگر وقتی برای حضور در جلسات ندارند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار