مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان گفت: 179 واحد در شهرک‎های صنعتی توانستند 230 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کنند.

203 میلیارد تومان تسهیلات به 179 واحد صنعتی گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان24،​​ حجت‎الله خلیل‎زاده‌صورتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: 57 درصد واحدهایی که تسهیلات رونق تولید گرفتند در شهرک‎های صنعتی استقرار داشتند، 179 واحد در شهرک‎های صنعتی توانستند 230 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کنند.

وی با اشاره به ابلاغ شاخص‎های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اولویت نخست ما در کنار شاخص‎های سالانه توجه به حوزه زیرساخت است.  

* 91 درصد از واحدهای صنعتی گلستان صنایع کوچک هستند

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان افزود: 91 درصد از واحدهای صنعتی به عنوان صنایع کوچک و 6 درصد نیز جزو صنایع متوسط هستند.

خلیل‎زاده‌صورتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقد سازنده از عملکرد مسؤولان ابراز کرد: اگر نقدی بر کسانی که کوتاهی می‎کنند و توانایی بسیاری از وظایف را ندارند و یا ممکن است عوامل برای آنها فراهم نباشد را باید نقد کنیم و قدرشناس کسانی که کار می‎کنند نیز باید باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی از شاخص‎های ما شناسایی و خوشه‎بندی است، گفت: خوشه صنعتی پرورش طیور صد درصد انجام شد.

* 11 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت زیرساخت به گلستان اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان افزود: یکی از شاخص‎های ما آموزش یک‎هزار و 485 نفر در بخش‎های مهارتی، کارآفرینی و مدیریتی بود که تاکنون یک‎هزار و 223 نفر آموزش‎های مختلف را فراگرفتند و 82 درصد این شاخص عملیاتی شد که تا پایان سال جاری این شاخص صد درصد عملیاتی می‎شود.

خلیل‎زاده‌صورتی از برگزاری 63 دوره آموزشی برای جامعه مخاطب خبر داد و گفت: دو تا سه ضعف در حوزه صنعت شناسایی شد که باید برای آن دوره‎های آموزشی برگزار شود، در حوزه اقتصاد مقاومتی تا پایان بهمن ماه صد درصد شاخص‎ها عملیاتی می‎شود.

وی در خصوص تامین زیرساخت شهرک‎های صنعتی بیان کرد: 18 میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح کشور اعتبار برای تامین زیرساخت شهرک‎ها در نظر گرفته شد که سهم استان گلستان از این اعتبار حدود 11 میلیارد تومان بوده است.

* 88 درصد از واحدهای تولیدی به تصفیه‎خانه دسترسی دارند

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان افزود: اجرای سه تصفیه‎خانه را در اولویت قرار دادیم که مطالعات آن انجام شده و قرار است هفته آینده نهایی شود تا امسال پروژه‎های بزرگ در شهرک‎های صنعتی بندرگز، آق‎قلا و مینودشت را عملیاتی کنیم اجرای تصفیه‎خانه در آق‎چلی نیز جزء برنامه‎ها قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: 203 میلیارد تومان تسهیلات به 179 واحد صنعتی گلستان پرداخت شد

خلیل‎زاده صورتی با اشاره به اینکه 88 درصد از واحدهای تولیدی به تصفیه‎خانه دسترسی دارند، بیان کرد: 12 درصد باقی مانده جزء صنایع خشک هستند که نیاز به تصفیه‎خانه ندارند، استان گلستان از لحاظ اتصال واحدهای تولیدی به تصفیه‎خانه رتبه پنجم را در سطح کشور دارد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار