فرمانده انتظامی استان گلستان : برخورد با متخلفان در حوزه امنیت جدی و باصلابت خواهد بود

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به ضرورت تلاش برای حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: کشفیات قاچاق کالا در گلستان با افزایش 50 درصدی رو‌به‌رو شده است.

افزایش 50 درصدی کشفیات قاچاق کالا در گلستان

به گزارش گلستان24، سردار علی‌اکبر جاویدان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری بسیج این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثار و از خودگذشتگی‌های نسلی است که خود را برای انقلاب شکوهمند اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه در سال 1395 ماموریت‌هایی را برای خود به عنوان اولویت‌های کاری تعریف کردیم، افزود: این ماموریت‌ها بر اساس رسالت‌های نیروی انتظامی، مطالبات و انتظارات مردم عزیز استان گلستان و خروجی جلسات شورای تامین استان و شهرستان‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شد و همه تلاش‌ها را برای اجرایی کردن آن معطوف کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر اولویت دادن مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک تهدید اجتماعی بزرگ، خاطرنشان کرد: در برخورد با عرضه و فروش مواد مخدر 33 درصد و در کشفیات مواد مخدر نیز 111 درصد افزایش را در 10 ماهه ایتدای سال جاری تجربه کرده‌ایم که نشان از تلاش برای رسیدن به اهداف تعریف شده در ابتدای سال است.

افزایش 27 درصدی دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر

جاویدان از افزایش 27 درصدی دستگیری و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در استان گلستان خبر داد و گفت: ما معتقدیم که در کنار برخورد با صلابت و قانونی با متخلفان باید به موضوع پیشگیری نیز توجه ویژه داشته باشیم و به همین دلیل از حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه مواد مخدر غافل نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 74 درصد از سرقت‌های اعلام شده در سطح استان گلستان کشف شده است، ادامه داد: این آمار حاکی از افزایش قابل ملاحظه در کشفیات و دقت و تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی اشتان گلستان است و این هم به دلیل آن است که ما اعلام کرده‌ایم با رخ دادن هر تخلفی که به امنیت و آرامش مردم عزیز خللی وارد کند به مجموعه نیروی انتظامی در استان گلستان جسارت شده و با صلابت و اقتدار با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر اولویت دادن مساله امنیت اخلاقی در ماموریت‌های نیروی انتظامی این استان، اضافه کرد: با حمایت‌های دستگاه قضایی و همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان گلستان توفیقات بسیار خوبی را در این حوزه به ویژه در شهرستان‌های بزرگ استان از جمله گرگان، گنبدکاووس و علی‌آباد کتول داشته‌ایم.

جاویدان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش برای کاهش حوادث و مخاطرات ترافیکی تصریح کرد: ایشان در فرازی از بیاناتشان در جمع مدیران و مسوولان ناجا به اینکه اشاره کردند که حتی کشته شدن یک نفر از هموطنان عزیزمان در حوادث ترافیکی زیاد است و موجب تاثر و تالم ایشان و ملت عزیز خواهد شد.

کاهش 12 درصدی تصادفات در استان گلستان

وی از کاهش 12 درصدی تصادقات در استان گلستان خبر داد و افزود: در حوزه تصادقات منجر به جرح با کاهش 13 درصدی و در حوزه تصادفات منجر به فوت نیز با کاهش 14 درصدی در استان گلستان مواجه شده‌ایم که ناشی از همکاری و تعامل میان دستگاه‌های انتظامی، امدادی و ترابری است و امیدواریم در آینده نیز با کاهش بیشتری رو به رو شود.

خبرگزاری فارس: افزایش 50 درصدی کشفیات قاچاق کالا در گلستان/ برخورد با متخلفان در حوزه امنیت جدی و باصلابت خواهد بود

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه آمار حوادث ترافیکی در شهرستان گنبدکاووس با موفقیت بیشتری نسبت به میانگین استان کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان گنبدکاووس که یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان گلستان است در مجموع تصادفات با کاهش 16 درصدی، در تصادفات منجر به جرح کاهش 19 درصدی و در تصادقات منجر به فوت نیز با کاهش 31 درصدی مواجه شده‌ایم.

جاویدان با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: در 10 ماهه نخست سال جاری با جدیت و صلابت ماموران نیروی انتظامی استان گلستان کشفیات کالای قاچاق با افزایش حدود 50 درصدی از نظر ارزش ریالی مواجه شده است.

انتهای پیام/

منمبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار