انتقاد جوان گلستانی از حمایت نماینده مردم گرگان و آق قلا از اقدامات علی مطهری و محمود صادقی؛

در پی واکنش نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، از اقدامات "علی‌ مطهری" و "محمود‌ صادقی" و برپایی موج رسانه ای در کشور علیه قوه قضاییه، "حنظله گرزین" جوان انقلابی استان گلستان در یادداشتی از عملکرد بسیار ضعیف این نماینده در مجلس و مطالبات جدی مردم گرگان و آق قلا انتقاد کرد.

چرا برای حرام خوران نجومی و همچنین موانع اجرای اقتصاد مقاومتی و مشکل رکود و قاچاق بیانیه نمی دهید!

به گزارش گلستان24،در روز های اخیر و پس از روی دادن جنگ رسانه ای ایجاد شده از سوی " علی مطهری" و اینبار" محمود صادقی" علیه قوه قضائیه؛ یکی از نمایندگان شهر گرگان و آق قلا در نامه‌ای به رییس مجلس از شان و جایگاه مجلس و نمایندگان آن دفاع کرد.

در همین راستا، " حنظله گرزین" از جوانان انقلابی استان گلستان در یادداشی خطاب به این سر لیست امید در شهر گرگان و آق قلا نوشت:

بسمه تعالی

"جناب آقای دکتر تربتی نژاد"

نماینده محترم مردم شریف گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی

باسلام

احتراما، در پی بیانیه های متعدد حضرتعالی در مورد لغو سخنرانی "علی مطهری" و آقای دکتر "محمود صادقی" نماینده شهر تهران داده اید، مطلبی را که من اخیرا در مورد سوالات تربتی نوشته ام با عکس العمل های مختلفی رو به رو گردیده که من خلاصه ای از مطالب را نوشتم.

حرف ما این است که نمایندگان مجلس و طرفدارانشان دو نماینده قبل مخصوصا دو دوره آقای دکتر طاهری را ناکارآمد جلوه میدادند و این ظلم به مردم بود و ظلمی شد به مردم که جزء عوام فریبی و سیاه نمایی و عدم صداقت و ناکارآمدی از این دو نماینده چیزی را سراغ نداریم . نمیدانیم اینها نماینده ملت هستن یا وکیل الدوله هستن آقای نبی هزارجریبی به دلیل عدم توان و ضعف همه جانبه قرص سکوت خورده و هر دو نماینده سکوت کرده اند فقط چیزی که از این دو منتخب دیده ایم عکس گرفتن در کنار مسئولین و وزرا هست و اینها انگار کم بود شخصیت خود را با عکس گرفتن جبران میکنند یک بار هم که تربتی موضع گرفت شخصیتش را نشان داد و به قولی میگویند تا فرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.

ما سوال میکنیم در طی این یک سال که چرخ هسته ای با پر کردن بتن در قلب راکتور متوقف گردیده چرخ زندگی مردم هم فلج شده نه تنها خدماتی ندیده اند بلکه بر هزینه های بدون درآمدشان افزون تر شده است.

به عنوان مثال اینک که روزانه 4 میلیون بشکه  نفت صادر میشود و به قول خودشان تحریم ها برداشته شده بار اخذ مالیات بر گورده شهر و روستا ،کسبه و بازاری سنگینی میکند این چند هزار میلیارد اخذ مالیات از گرگان و گلستان به کجا رفته!

پول برق از هر اشتراک چهار هزار تومان به دویست هزار تومان و اشتراک دو هزار تومان آب به هشتاد هزار تومان و اخذ وجه گاز از شش هزار تومان به سیصد هزار تومان و همچنین عدم خدمات بیمه های در مانی و عدم خدمات به بازنشستگان و بیماران صعب العلاج .

این مبالغ به کجا میرود سوال این است که بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری حقوق های نجومی (حرام خوران) بعد از ماه ها چرا بدون پیگیری مانده است؟ و حوادث جاده ای و خسارت تصادفات به دلیل عدم اعتبار مورد نیاز برابر یک جنگ تمام عیار تلفات میگیرد و همچنین به دلیل سوء مدیریت و کهن سالان بازنشسته میانگین 70 سال موجب نا امنی از هوا، زمین و دریا گردیده چرا فریاد مردم را به گوش مسئولین نمیرسانید.

رکود مرگبار و فروپاشی اقتصادی، تورم و بیکاری را کتمان میکنند. تورم همراه با رکود بزرگترین مشکل امروز جامعه ماست که گرانی داد مردم را درآورده. فساد و قاچاق بلای به جان مردم شده که عمدتا سازمان یافته و مورد حمایت دولت هست برای ما سوال هست سه وزیر برکنار شده چرا استیضاح نشدند؟ و اگر اشکالی داشتند که دارند برای مردم بیان نمیشود و چرا به جای مشکلات اقتصادی نعل اسب را وارونه میزنید و جابجایی مدیران فرهنگی اجتماعی را که صرفا برای فریب افکار عمومی برای آماده کردن انتخابات سال96 در دستور کار قرار داده اید.

امروز بزرگترین مشکل استان ما تکصدایی و شرایطی از سوی تلویزیون ایجاد نمیشود که مردم سوال کنند و نمایندگان پاسخ بگویند. واقعا شما اینقدر بیکار هستید که اوقات فراقتتان را صرف دفاع از موضوع سخنرانی علی مطهری و دکتر محمود صادقی قرار داده اید اگر واقعا درک درستی از اولویت های جامعه و کشور دارید، چرا موانع برخورد با حرام خوران نجومی و همچنین موانع اجرای اقتصاد مقاومتی و مشکل رکود و قاچاق را دغدغه خاطر خود قرار نمیدهید.

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار