معاون صندوق کارآفرینی امید:

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید از ایجاد فرصت‎های شغلی در شهرها و روستاهای استان گلستان خبر داد و گفت: این صندوق با حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در ایجاد فرصت‎های شغلی کارنامه خوبی برجای گذاشته است.

فرصت‎های شغلی جدید در گلستان ایجاد می‎شود

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، علی اصحابی در بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندیهای استان گلستان و طرح‎های تولیدی و اشتغالزایی مورد حمایت صندوق اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در راستای اجرای طرح تکاپو در استان گلستان به طرح‌ها و کسب و کارها تسهیلات پرداخت می‎کند تا فرصت‎های شغلی و رونق اقتصادی در شهرها و روستاهای این استان ایجاد و قوت بگیرد.

 

وی با اشاره به طرح تکمیل زنجیره نوغانداری در استان تصریح کرد: زنجیره نوغانداری در قالب پرورش کرم ابریشم، ایجاد توتستان، کارگاه نخ‌ریسی و غیره با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال تکمیلخواهد شد.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: زنجیره نوغانداری از ابتدای سال 1396 در تعدادی از روستاهای شهرستانهای شرق استان اجرائی خواهد شد و به تولیدکنندگان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‎شود.

اصحابی از تصویب طرح مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و ابراز کرد: صندوق کارآفرینی امید برای اجرای این طرح یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد و با راه‎اندازی این طرح زمینه ایجاداشتغال برای بیش از  10 نفر فراهم می‎شود.

کارآفرینی امید

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور به منظور تصویب طرح‎های مختلف خرد و کوچک تولیدی و اشتغالزایی به استان گلستان سفر کردند و از طرح‎های کیک و شیرینی سنتی در گنبدکاووس و طرح میوه خشک‌کنی در روستای دوزالوم و بازارچه مرزی اینچه‌برون و غیره بازدید کردند، وی از آغاز ارائه تسهیلات به طرح‎های تصویب شده در نیمه دوم فرودین ماه سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار