مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: جاده های گلستان به دوربین های پلاک خوان مجهز شد.

تجهیز جاده های استان به دوربین های پلاک خوان

به گزارش گلستان24، ابراهیم مبارک قدم، عصر دوشنبه در نشست خبری مدیران شورای حمل و نقل استان گلستان با موضوع خدمات نوروزی سال ۹۶ اظهار کرد: در راستای شعار نوروزی سال ۹۶، با هوشمندسازی و نصب دوربین های پلاک خوان در برخی محورهای اصلی، سبقت های غیر مجاز خودروها کنترل می شود.

 

وی افزود: طرح سفرهای نوروزی سال ۹۶ از ۲۵ اسفند ۹۵ شروع و تا پایان ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

میرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در کمیسیون مدیریت ایمنی ایجاد تیم مشترکی از عوامل راه و شهرسازی، پلیس راه، محورهای مواصلاتی درون و برون شهری تعریف شده است، اظهار کرد: مواردی که نیاز به اصلاح جریان ترافیکی دارد از جمله آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ترمیم آسفالت ها، نصب شب نماها و .. احصا شده و به مقاطع ذی ربط از جمله شهرداری ها  و اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

مبارک قدم تاکید کرد: عملیات راه سازی و حفاری در این بازه زمانی ممنوع و دستگاه های حفار مکلف به ترمیم رویه های محورهای مواصلاتی هستند.

وی گفت: در بازه زمانی طرح سفرهای نوروزی، عبور و مرور موتورسیکلت ها در بزرگراه ها و عبور انواع تریلر و کامیون ها ممنوع خواهد بود بجز کامیون های حامل سوخت.

میرکل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد: در فاصله زمانی ۲۷ تا ۲۹ اسفند و ۱۲ تا ۱۴ فروردین ۹۶ در محورهای گلوگاه و جنگل گلستان محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

مبارک قدم با اشاره به تلاش حوزه راه و شهرسازی، پلیس راه، امور حمل و نقل، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس، تصریح کرد: آمار ۱۱ ماهه تصادفات سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کمتر بوده و تعداد تصادفات فوتی ۱۴ درصد، تصادفات جرحی ۱۳ درصد، تصادفات خسارتی پنج درصد و مجموع کل تصادف ها ۱۱ درصد کاهش داشته است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار