دبیر مجمع نمایندگان گلستان: تولیدکننده‎ها در عرصه تولید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‎کنند

دبیر مجمع نمایندگان استان استان گلستان گفت: متأسفانه کشور از لحاظ تولید در رکود قرار دارد، افزود: تولیدکننده‎ها در عرصه تولید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‎کنند.

کشور از لحاظ تولید در رکود قرار دارد
 
به گزارش گلستان24، رامین نورقلی‎پور در جشن بزرگ کارگران که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در کارخانه سورن پلیمر خزر شهرستان کردکوی برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اشاره و اظهار کرد: همه باید در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است تلاش کنیم تا بتوانیم اقدامات مؤثری در عرصه تولید و اشتغال انجام دهیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه کشور از لحاظ تولید در رکود قرار دارد، افزود: نسخه شفابخش اقتصاد کشور و راه رهایی از معضل بیکاری گسترده تکیه بر تولید است.

وی با بیان اینکه بنده از نزدیک در جریان مشکلات و امورات تولیدکننده‎ها و کارگران قرار دارم، بیان کرد: مشکلات و موانع ایجاد شده از سوی بانک‎ها، بیمه‎های تأمین اجتماعی، مسائل مربوط به مالیات، مالیات بر ارزش افزوده از جمله موانعی است که بر سر راه تولیدکنندگان قرار گرفته و تولید را با کندی مواجه کرده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه تولید در کشور ما بسیار گران است، یادآور شد: واردات کالاهای مشابه تولید کننده را با چالش جدی مواجه کرده است.

نورقلی‎پور با بیان اینکه نسخه شفابخش اقتصاد کشور و راه رهایی از معضل بیکاری گسترده، تولید است، اذعان کرد: با توجه به این مسأله نمایندگان مجلس، دولت، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به این مسأله اعتقاد دارند که هر چه بیشتر موانع تولید از روی دوش تولیدکنندگان برداشته شود منجر به تولید، اشتغال بیشتر، کالای ارزان‎تر و در نهایت ایجاد رفاه و آرامش برای مردم خواهد شد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در عرصه سیاست‎گذاری و قانونگذاری در تلاش هستیم برخی از معضلات این مسیر از طریق قانون برداشته شود.

* تسهیلات رفع موانع تولید نتوانست تمام موانع تولیدکنندگان را برطرف کند

وی گفت: اعطای تسهیلات رفع موانع تولید رفع کننده تمام موانع تولیدکننده‎ها نبوده است در عین حال تلاش شده با اعطای تسهیلات موانع سر راه تولیدکنندگان تا حد امکان کاهش یابد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه کاهش سودهای بانکی برای تولید کننده‎ها یکی از دغدغه‎های ما است، مطرح کرد: دغدغه اصلی ما روان‎تر شدن روند تولید، ارزان‎تر شدن کالا و بهتر شدن عرصه رقابت برای تولیدکنندگان داخلی است تا با افزایش تولید، اشتغال و رفاه به مردم ایران باز گردد.

نورقلی‎پور در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، ابراز کرد: امید است ملت ایران همانند همیشه در انتخابات حضور پررنگ و پرشوری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار