رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: مدیر در نظام اسلامی باید در بین مردم زندگی کند مدیر میلیاردی و اشرافی با مردم متوسط به پایین ارتباط ندارد و نمی‌تواند برای مردم دلسوزی کند.

روحانی کاخ‎نشین درد کوخ‎نشین را نمی‎فهمد
به گزارش گلستان 24،حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در همایش بزرگ جوانان انقلابی که در ستاد بانوان حجت‎الاسلام سیدابراهیم طاهری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات باید به دو نته مهم توجه داشته باشیم نخست اصل حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های رای و دیگری انتخاب اصلح است.
 

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های رای فارغ از آنکه به چه کسی رای بدهند بسیار مهم است کشور ما دشمنان قسم خورده‎ای دارد دشمنانی که در منطقه ما داعش را درست کردند و فلسفه وجودی پیدایش داعش برای از بین بردن انقلاب اسلامی بوده است.

* پشتوانه مردمی عامل عقب‎نشینی دشمنان است/ مدیر میلیاردی و اشرافی با مردم متوسط به پایین ارتباط ندارد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان با تاکید بر اینکه نظام اسلامی دارای پشتوانه مردمی است این پشتوانه را مهمترین عامل در عقب‎نشینی دشمنان دانست و افزود: دشمنان به دلیل پشتوانه قوی انقلاب اسلامی جرات نمی‎کند به این کشور طمع داشته باشد.

طاهری بیان کرد: هر چه جمعیت پای صندوق‎های رای زیاد باشد دشمن یک قدم عقب‎نشینی می‎کند بنابراین هر کسی امنیت ستودنی کشور را دوست دارد باید پای صندوق‎های رای بیاید.

وی با اشاره به اینکه باید وضعیت چهار سال دولت یازدهم و آنچه بر مردم گذشت تشریح کرد، گفت: مدیر در نظام اسلامی باید در بین مردم زندگی کند مدیر میلیاردی و اشرافی با مردم متوسط به پایین ارتباط ندارد و نمی‌تواند برای مردم دلسوزی کند.

* روحانی کاخ‎نشین درد کوخ‎نشین را نمی‎فهمد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: ابتدای دولت قبل رسانه ملی از منزل آقای احمدی‎نژاد فیلمبرداری کرد و آن را برای مردم به تصویر کشید و همه مردم وضعیت رئیس‎دولت سابق را دیدند اما وقتی سال 1392 آقای روحانی رای آورد صدا و سیما فکر می‎کرد زندگی ایشان به عنوان یک طلبه در سطح متوسط است اما روحانی به صدا و سیما اجازه نداد که از منزل ایشان فیلمبرداری شود.

طاهری با اشاره به اینکه روحانی کاخ‎نشین درد کوخ‎نشین را نمی‎فهمد، گفت: کسی که دلش نمی‎خواهد خانه و زندگی او را مردم ببینند آیا این فرد می‎تواند زندگی مردم را درک کند، منزل روحانی در تهران 50 میلیارد تومان می‎ارزد آیا ایشان می‎تواند کارگری که ماهانه 700 هزار تومان درآمد دارد یا فردی که فقط با یارانه 45 هزار تومانی امرار معاش می‎کند را درک کند.

وی بیان کرد: دولت مرفه شبی که می‎خواهد یارانه را به حساب مردم واریز کند می‎گوید که مصیبت عظمی دارد باید این واقعیت‎ها را مردم بدانند، البته آقای روحانی به خانه‎ای 50 میلیاردی در تهران اکتفا نکرد و از بیت‎المال می‎خواست خانه‎ای در جماران به ارزش 92 میلیارد تومان خریداری کند، آقای قالیباف در مناظره زنده تلویزیونی پیشنهاد خوبی مطرح کردند که کاندیداها اموال خود را معرفی کنند.

* چرا روحانی با طرح پیشنهاد اعلام اموال حتی یک کلمه حرف نزد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: چرا آقای روحانی با طرح پیشنهاد اعلام اموال حتی یک کلمه حرف نزد؟! اما آقای رئیسی به مردم اعلام کردند یک خانه 140 متری دارم.

طاهری با اشاره به اینکه طرفداران روحانی دو دسته هستند، افزود: یک عده آدم‎های سیاسی متعصب از روحانی طرفداری می‎کنند که قسم خوردند پای روحانی بمانند که ما به این افراد کاری نداریم، اما یک عده آدم معمولی فقط حرف‎های زیبای آقای روحانی را می‎شنوند اما اگر حرف‎های زیبا را در کنار عملکرد قرار دهیم همه چیز گویای واقعیت است.

وی مهمترین مشکل کشور را در اشتغال ذکر کرد و گفت: باید کارخانه‎ها فعال شوند، در طول 3.5 سال دولت روحانی تعداد زیادی از کارخانه‎ها در شهرک صنعتی تعطیل شده و قفل خورده است چه تعداد از این کارگران از کار بیکار شدند این کارگران به دلیل اینکه محصول کارخانه بخاطر رکود روی دست‎شان ماند با وضعیت بغرنجی روبرو شدند.

* استاندار گلستان نخواست پتروشیمی راه‎اندازی شود چون پروژه دولت احمدی نژاد بود

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد: اگر می‎خواهیم مشکل اقتصادی حل شود باید دست رانت‎خواران را قطع کنیم دولت انقلابی می‎گوید باید تولید داخلی افزایش یابد نه اینکه واردات بی‎رویه به کشور شود و تولید ملی زمین بخورد.

طاهری در خصوص پتروشیمی گلستان گفت: اگر این پروژه در استان راه‎اندازی می‎شد هزار شغل مستقیم و 4 هزار شغل غیرمستقیم قوت می‎گرفت اما ابتدای این دولت آقای استاندار در جلسه خصوصی گفتند که چون کلنگ پتروشیمی در دولت احمدی‎نژاد زده شد، آن را پیگیری نمی‎کنم، این دولت اصلا به فکر مردم نیست به فکر سیاسی‎بازی است.

وی با اشاره به تعطیلی یک‎هزار و 500 کارخانه در دولت یازدهم بیان کرد: باید واقعیت‎ها به مردم گفته شود و آنها در نهایت برای سرنوشت خودشان و کشورشان تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار