فرمانده انتظامی گلستان خبر داد: 6 سوداگر مرگ در چنگال قانون

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف یک تن و 184 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

کشف یک تن و 184 کیلوگرم تریاک در گلستان
به گزارش گلستان 24، علی‌اکبر جاویدان صبح امروز  در گرگان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، یک تن و 184 کلیوگرم انواع مواد مخدر کشف و عوامل توزیع نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مهمترین عملیات روز گذشته، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی شهرستان گالیکش موفق شدند یک دستگاه تریلی حامل 622 کیلوگرم تریاک را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در یک اقدام عملیاتی و پلیسی و پس از توقف این تریلی، ماموران مواد مخدر جاسازی شده در این تریلی را کشف کرده و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در عملیات دیگری، ماموان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی علی‌آباد کتول، 117 کیلوگرم تریاک را کشف و دو نفر را در این راستا دستگیر کردند.

جاویدان به اشراف اطلاعاتی و نظارت‌های شبانه‌روزی پلیس گلستان بر فعالیت سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: در گذشته نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان ثابت کرده با اشراف اطلاعاتی مناسب و فعالیت‌های شبانه‌روزی اجازه جولان به سوداگران مرگ را نمی‌دهد و پلیس در سطح کشور با یک انسجام و همکاری مناسب، عرصه را بر این متخلفان تنگ خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در این راستا، روز گذشته با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان طی یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی، ماموران موفق شدند 445 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه تریلی کشف کنند.

وی تاکید کرد: در این عملیات نیز دو نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند که تحقیقات برای تمامی پرونده‌ها به منظور شناسایی همکاران احتمالی این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تقدیر از همکاری و مشارکت مردم در برخورد با متخلفان و مجرمان بیان کرد: شهروندان، همراهان و همکاران پلیس محسوب می‌شوند زیرا هرچه مشارکت مردم در برخورد با متخلفان بیشتر باشد شاهد امنیت پایدار و امنیت اجتماعی با کیفیت خواهیم بود.

جاویدان در پایان بیان کرد: تقاضای ما از همه مردم این است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افراد متخلف، بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع داده تا اقدامات انتظامی برای برخورد با این افراد توسط پلیس اجرا شود.

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار