هادی هاشمیان خبر داد:

سومین نشست شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان در دادگستری گلستان برگزار می شود.

سومین نشست شورای هم اندیشی هسته های گزینش دادگستری گلستان

به گزارش گلستان24، رئیس کل دادگستری گلستان در جمع اعضای شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش استان ؛ بسترسازی برای جذب انسان های با فضیلت ، صالح و امانت دار مهم ترین رسالت گزینش است.

هادی هاشمیان در این نشست گفت: گزینشگران باید برای سپردن این مسئولیت ها به انسان های دلسوز که غم مردم را دارند و پای کار هستند  ، تلاش کنند.

وی افزود: قوام و دوام جامعه و سازمان ها  در گرو حرکت همه بخش های جامعه به سمت نخبه گزینی ،  شایسته سالاری و تعهد است.

هادی هاشمیان با بیان این که تلاش ما ، سوق دادن سیستم اداری به سمت گزینش انسان های اهل و نخبه است گفت : اگر هر کس در حوزه ی وظیفه اش  اسلامی و اخلاقی عمل کند  می تواند در سالم سازی جامعه موثر باشد و حساسیت کار گزینش هم در همین بخش است.

رئیس هسته گزینش قوه قضاییه استان گلستان در ادامه سخنان خود ، بر  شناخت گزینش گران از محیط و فضای شهر ها و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: گزینشگران در کار تحقیق ، خدا را در نظر بگیرند و اجازه ندهند مسائل شخصی ، کینه ها ، عداوت و حسادت ها روی نظراتشان کوچکترین اثری بگذارد.

هادی هاشمیان افزود :کنار گذاشتن انسان های با فضیلت ، شایسته و وارسته یکی از عوامل آسیب پذیر کردن حکومت هاست که اگر از سوی گزینش گران نادیده گرفته شود ظلم نابخشودنی است.

برنامه ریزی درباره ی چگونگی برگزاری مراسم روز گزینش و تشریح عملکرد و برنامه های هسته های گزینش ، محورهای گفتگوی نشست امروز بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار