رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان در تیر ماه خبر داد.

برنامه های روز صنعت و معدن در گلستان تشریح شد
به گزارش گلستان 24 ،  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در نخستین جلسه کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان اظهار کرد: مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان و تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی ، معدنی و صادراتی امسال نیز همچون سنوات گذشته در تیر ماه برگزار می شود.
 

به گفته وی، تجلیل از شرکت های دانش بنیان، بانک هایی که بیشترین همکاری را در طرح رونق تولید با واحدهای تولیدی استان داشته اند و واحدهای تولیدی موفق از جمله برنامه های مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن امسال خواهد بود.

قوانلو با قدردانی از کلیه تلاشگران عرصه تولید کشور گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است، مسئولیت مضاعفی بر عهده فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت قرار داده شده و ما با تجلیل از نمونه های این بخش، می خواهیم انگیزه مضاعفی به تلاشگران و دست اندرکاران این بخش بدهیم.

حسینقلی قوانلو مدیرکل صنعت معدن تجارت گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری نشست خبری و برگزاری تور صنعتی اقشار مختلف جامعه در آستانه روز ملی صنعت و معدن مهم ترین برنامه هایی است که در ایام مذکور برگزار خواهد شد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار