مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:دیوار تاریخی را دریابید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از دیوار تاریخی گرگان به عنوان معجزه مهندسی تمدن ایران یاد کرد و گفت: این دیوار تاریخی را باید مورد توجه ویژه قرار داد.

دیوار دفاعی گرگان معجزه مهندسی تمدن ایران است

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهمی کریمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: در اجلاسیه نظام مهندسی کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی از دیوار دفاعی گرگان به عنوان معجزه مهندسی تمدن ایران یاد کرد که برای ما جای تاسف و تامل بود که این مهم برای دیگران دغدغه است که نیاز دارد در استان گلستان به این دیوار تاریخی بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به افزایش حدود چهار درصدی اعتبارات حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نسبت به سال گذشته خواستار توجه و حمایت اعتباری از مقامات استانی شد.

* حقوق 270 آب‎دار در گلستان پرداخت نشده است

مهدی شکیبافر مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان نیز در این جلسه به عدم پرداخت حقوق آب‎داران اشاره و تصریح کرد: 270 آب‎دار در استان وجود دارد اما هنوز حقوق آب‎داران پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه 11 میلیارد تومان دیون در حوزه هزینه‎های جاری داریم، گفت: 17 میلیارد تومان اعتبار برای مخزن، خط انتقال و شبکه و چاه هزینه شده است.

شکیبافر افزود: توجه به آب شرب روستایی یک ضرورت است این مهم علاوه بر تامین بهداشت باعق تقویت اقتصاد روستا، ماندگاری مردم در منطقه، بهبود مسائل اجتماعی و امنیتی نیز می‎شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار