با بازبینی موتور اتومبیل های شرکت کننده در رقابت های اسلالوم (حرکات مارپیچ) قهرمانی کشور در گرگان و بررسی اعتراضات شرکت کنندگان، نتایج 2 کلاس دیگر از این مسابقات اعلام شد.

مشخص شدن نفرات برتر شرکت کننده در رقابت های اسلالوم

به گزارش گلستان24؛‌ در کلاس تا 2000 این رقابت ها 'علیرضا سلمانی' از تهران به مقام قهرمانی رسید و 'میثم زمانی' به همراه 'محمد ابراهیمی' هر 2 از استان یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در کلاس تا 1500 'حسین براتی' ازخوزستان به مقام اول دست یافت و 'محمدرضا صفاری' به همراه 'وحید شهریاری' هر 2 از استان کرمان به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
نتایج کلاس تا 2000 بانوان نیز پس از بررسی اعتراضات از سوی فدراسیون و کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا روز گذشته در پایان رقابت ها نتایج کلاس های آزاد اعلام شده بود که مجید فتحی از خوزستان، علی اکبر مقیمی از استان تهران و فرهاد طیبی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در کلاس تا 1500 بانوان این رقابت ها 'مریم حیدری از گیلان، محبوبه واحدیان از استان کرمان و میترا فلاحی پور از استان یزد در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
راند دوم رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور به میزبانی هیات استان گلستان طی دو روز گذشته با حضور 87 راننده از 20 استان در 2 مرحله مقدماتی و نهایی در گرگان برگزار شد.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار