دغدغه بررسی و حل مشکلات و کمک بیشتر به مددجویان و خانواده های آنان مثل همیشه اعضای انجمن حمایت از زندانیان را در زندان گرگان گرد هم آورد .

جلسه هم اندیشی هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان گرگان

به گزارش گلستان24؛‌به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گلستان ، با هدف توسعه فعالیتهای حمایتی و خدمات رسانی بهتر به مددجویان و خانواده های آنان ، جلسه هم اندیشی هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان  گرگان با حضور سید عباس حسینی فرماندارشهرستان گرگان ، سید مصطفی حقی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ،علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان ، ، فردین گرگانی مدیر زندان ، ریاحی مدیرعامل انجمن حمایت اززندانیان ، و جمعی از مسئولین  این انجمن  به میزبانی زندان گرگان برگزار گردید .

فردین گرگانی مدیر زندان مرکزی گرگان  هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء و بهبود سطح کمک های مادی و معنوی انجمن حمایت از زندانیان و کمک به اشتغال زندانیان آبرومند وخانوادهای آنها عنوان کرد.

وی  افزود : در این جلسه راهکارها و پیشنهاداتی در زمینه کمک به مددجویان بی بضاعت و خانواده های آنان ،‌ کمک به تحصیل فرزندان زندانی ، معرفی مددجویان دارای تخصص برای اشتغال ، کمک به فعالیتهای فرهنگی زندان،و همچنین در خصوص نحوه توانمند سازی هر چه بیشتر انجمن وراهکارهایی درآمد زایی انجمن بحث و تبادل نظر شد.

گرگانی  در ادامه از مسئولین و خیران شهر خواست تا با ایجاد راهکارهای جدید  و مناسب در جهت بهبود وضعیت معیشت و اشتغال خانواده های مددجویان قدم برداشته تا از تألمات آنان کاسته شود.

مدیر زندان مرکزی گرگان  مجموعه زندانها را یکی از حامیان و پشتوانه های  انجمن برشمرد  و اظهار امیدواری کرد همگی با توکل بر خدا و پشتکار بتوانیم به پیشرفت های شایسته ای برسیم . در ادامه  اعضاء بازدیدی از اندرزگاه های زندان مرکز استان داشتند .

حمایت از زندانیان1

حمایت از زندانیان2

حمایت از زندانیان3

ارسال نظر

آخرین اخبار