دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان با اشاره به اینکه امام محمد باقر (ع) بنیان‎گذار انقلاب فرهنگی در جهان اسلام بوده است، گفت: این امام همام گنجینه‎های پنهان معارف را نمایاند و جغرافیای جدیدی برای شیعیان ترسیم کرد.

امام محمدباقر (ع) گنجینه‎های پنهان معارف را نمایان کرد/ ضرورت ترویج و احیای ارزش‎های اسلامی

به گزارش گلستان 24 ،حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی در آئین سوگواری سالروز شهادت پنجمین ستاره سپهر امامت و ولایت، امام محمد باقر (ع) در گرگان اظهار کرد: پنجمین پیشوای معصوم شیعیان جهان نقش مهمی در گسترش علوم نبوی داشته و نام گرانقدرشان چون نگینی درخشان بر  تاریخ اسلام می‎درخشد.

وی بر لزوم عمل به سیره امام محمد باقر (ع) در ترویج و احیای ارزش‎های اسلامی تاکید و تصریح کرد: این امام بزرگوار در زمان حکومت سراسر ظلم و جور بنی عباس با ایجاد نهضت علمی در جهان اسلام، تاثیر شگرفی در ترویج مکتب شیعه و توسعه آن در تمام کشورهای اسلامی داشتند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان افزود: شاگردان برجسته امام پنجم شیعیان عهده دار مسئولیت سنگین اشاعه فرهنگ دینی و تفسیر صحیح و دقیق کتاب‎های مذهب شیعه و شفاف‎سازی مسیر آن با منشاء وحی الهی و سنت نبوی بودند.

جمشیدی؛ ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه پنجمین بحر کرامت و شکافنده علوم الهی حضرت امام محمد باقر (ع)؛ از خداوند منان توفیق قرارگرفتن سوگواران را در زمره پیروان راستین آن حضرت مسئلت کرد.

وی ابراز امیدواری کرد نسل جوان و آینده‎ساز کشور بتوانند در پرتو تاسی به سیره این امام همام و تقویت حس علم اندوزی و حقیقت‎طلبی، آینده‎ای نویدبخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند تا بتواند برای جامعه مفید واقع شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان همچنین با گرامیداشت هفته دولت گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گویای مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاءکنندگان حکومت الهی انبیاء است.

جمشیدی افزود: هفته دولت یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بودند، این شهیدان بهترین الگوی دولتمردان در خدمت جهادی به مردم و جامعه هستند.

وی بیان کرد: به راستی که شهیدان گرانقدر این هفته، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: «شهید رجایی و شهید باهنر، حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت‌شان درس‌آموز بود».

جمشیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند گفت: موفقیت دولتمردان و خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدای بزرگوار از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار