مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: بیش از 100 پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در گلستان فعال است تا این نذورات در اسرع وقت به دست نیازمندان استان گلستان برسد.

بیش از 100 پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در گلستان فعال است/ فعال بودن 40 مرکز نیکوکاری در مساجد گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ امان‌الله حسین‌پور با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت اظهار کرد: بیش از 100 پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در گلستان فعال است تا نذورات قربانی در اسرع وقت به دست نیازمندان استان گلستان برسد.

وی با بیان اینکه عید سعید قربان فرصت مغتنمی است که بیشتر به فکر نیازمندان جامعه باشیم، تصریح کرد:مردم خیر و نیکوکار استان گلستان همچون سال‌های گذشته نشان خواهند داد که همواره به یاد مرومان و نیازمندان جامعه هستند.

* بیش از 40 مرکز نیکوکاری در سطح مساجد استان گلستان فعال هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ابراز کرد: همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی طی چند ماه گذشته تاکنون در تلاش هستند که نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند را شناسایی کنند و نذورات مردم در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

حسین‌پور از فعال بودن بیش از 100 پایگاه جمع‌آوری نذورات در سطح استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: خیرین می‌توانند نذورات قربانی خود را به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات که زیرنظر کمیته امداد است تحویل دهند تا به دست نیازمندان برسانیم.

وی یادآور شد: بیش از 40 مرکز نیکوکاری در سطح مساجد استان گلستان فعال هستند و اکیپ‌های مختلف کمیته‌امداد امام خمینی با آرم مخصوص و حکم قابل قبول به درب منازل مردم خیر و نیکوکار مراجعه می‌کنند تا نذورات آنها را برای کمک به نیازمندان دریافت کنند.

* تدارک لازم برای بسته‌بندی گوشت قربانی فراهم شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان بیان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را به اکیپ‌هایی که از سوی کمیته‌امداد امام خمینی آمدند تحویل دهند و ما تدارک لازم برای بسته‌بندی گوشت قربانی را فراهم کردیم.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: مردم عزیز گلستانی در هر فرصتی که اراده کنند می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی، گوشت قربانی و یا دام زنده به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات قربانی کمیته امداد امام خمینی تحویل دهند و یا به همکاران ما در کمیته امداد که به درب منازل مردم خیر حاضر می‌شوند تحویل دهند تا به دست نیازمندان برسانیم.

وی تاکید کرد: تمام وجوهاتی که مردم در طول سال به کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌کنند حتی یک ریال آن برای هزینه‌های اجرایی و تشکیلاتی این اداره صرف نمی‌شود و تمام این کمک‌های مالی و نذورات که از سوی مردم به این کمیته داده می‌شود به دست نیازمندان استان گلستان تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار