دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر استان گلستان:

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر استان گلستان با اشاره به اجرای ۳ برنامه محوری در دهه امامت و ولایت در گلستان، گفت: در این ایام واقعه غدیر در استان گلستان بازسازی می‌شود.

بازسازی واقعه غدیر در گلستان

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام محسن طاهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در چند سال گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی در راستای گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت در گلستان شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در 5 مرداد و 21 مردادماه با حضور معاون استان گلستان جلسه برگزار کرده و در طی این جلسه تصمیمات خوبی در راستای گرامیداشت برنامه این دهه در نظر گرفته شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان گفت: در تهیه برنامه‌ها به حضور فعالان فرهنگی و مردمی در برنامه‌های ملی و مذهبی توجه شده است.

طاهری با بیان اینکه امید داریم در این ایام شاهد برگزاری برنامه‌های خودجوش مردم نیز باشیم، گفت: 5 کمیته برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کرده و یک برنامه‌محوری در هر شهرستان در نظر گرفته شده است.

دبیر بنیاد بین‎المللی غدیر استان گلستان با بیان اینکه در شهر گرگان 3 برنامه تدارک دیده شده، افزود: در شهرستان بندرترکمن در روز عید سعید غدیر برنامه‌ای با حضور علما اهل تسنن و تشیع در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: در شهرستان آزادشهر بازسازی واقعه غدیر را خواهیم داشت و در زائرسرای این شهرستان برنامه های خوبی تدارک دیده شده است

دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گلستان با بیان اینکه امید داریم در روز غدیر مردم با توجه به تاکیدات زیاد در روایات ائمه معصوم به اطعام‌دهی اقدام کنند، گفت: از شهرداری‌های استان گلستان درخواست داریم به فضاسازی مطلوب شهر برای گرامیداشت این ایام بپردازند.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار