مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبر داد

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: طبق آمار اولیه مجموع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال، بیش از یک میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

یک میلیارد تومان آمار اولیه جشن عاطفه‌ها در گلستان/ رشد 67 درصدی کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته

به گزارش گلستان 24 ؛ امان الله حسین‌پور به ارائه مجموع هدایا و کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده  در جشن عاطفه‌های سال 96 پرداخت و اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار گلستانی در مرحله نخست جشن عاطفه‌های تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی وغیر نقدی اهدا کردند.

وی با بیان مشارکت بیش از 670 میلیون تومان سال گذشته مردم استان در جشن عاطفه‌ها، افزود: امسال جمع‌آوری هدایا و کمک‌های نقدی در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نسبت به سال گذشته 67 درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال به صورت متمرکز در دو بخش مردمی و مدارس برگزار شده است، گفت: بخش مردمی این جشن در 23 و24 شهریور ماه در مرحله نخست برگزار شد و بخش مدارس در 19 مهر ماه سال جاری با شعار «مهر در انتظار همدلی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 حسین‌پور با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: این جشن با هدف تامین نوشت‌افزار، پوشاک و وسایل کمک آموزشی برای پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار می‌شود تا هیچ دانش آموزی تنها برای نبود امکانات مالی از تحصیل باز نماند.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: طبق آمار اولیه در 80 پایگاه کمیته امداد تاکنون یک میلیارد تومان برای کمک هزینه تحصیلی 10 هزار دانش آموز و بیش از یک‌هزار نفر دانشجوی مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار