با به صدا درآمدن زنگ شکوفه‌ها در مدارس

زنگ شکوفه‌ها در مدارس استان گلستان صبح امروز به صدا درآمد و ۷۶ هزار دانش‌آموز گلستانی در مقطع پیش‌دبستانی و اول ابتدایی تحصیل خود را آغاز کردند.

آغاز تحصیل ۷۶ هزار دانش‌آموز گلستانی در مقطع پیش‌دبستانی و اول ابتدایی

به گزارش گلستان24؛محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرروش استان گلستان صبح امروز در مراسم زنگ شکوفه‌ها در مدرسه بلال حبشی اظهار داشت: 325 هزار دانشآموز گلستانی در سال تحصیلی جدید در مدارس استان گلستان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان افزود: ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به  همه فرهنگیان و عالمان عرصه تعلیم و تربیت و اولیا تبریک عرض کرده و امید است با بهرهگیری از ایمان واعتقاد، یک‌رنگی و صمیمیت روزافزون، درسالی که به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید - اشتغال نامیده شده  در مسیر پرورش استعدادهای فرزندانمان، گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرروش استان گلستان ادامه داد: امروز 76 هزار دانش‌آموز در مقطع پیش‌دبستانی و مقطع اول ابتدایی سال تحصیلی جدید را در استان گلستان آغاز کردند.

وطنی با اشاره به  تقارن آغاز سال تحصیلی و آغاز ایام محرم  افزود: خانوادهها باید کودکان خود را به مساجد و تکیه‌ها همراهی کنند تا از کودک با قرآن و ائمه معصومین آشنا شده و تربیت دینی شوند.

این مسئول با تاکید حضور خانواده‌ها در روند تحصیل فرزندان اظهار کرد: خانواده در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک کنند و امیدواریم بتوانیم در مدارس و با کمک معلمان فرزندان ما با قرآن و اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شده و انسان‌های خوب، شاداب، با اخلاق، اهل علم و متعهدی به جامعه تحویل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال تحصیلی جدید توجه جدی به فعالیت پرورشی بوده و تلاش می‌کنیم در فرآیند یادگیری به درک مطلب، تجزیه، تحلیل و کاربرد مطالب آموزشی و نهایتا تولید علم و تفکر بر اساس مباحثه و درک عمیق مطالب آموزشی صورت پذیرد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار