مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های مشاغل خانگی استان اختصاص می یابد.

جزئیات شرایط متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

به گزارش گلستان24؛سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: سهمیه امسال استان از تسهیلات ویژه طرح های مشاغل خانگی بالغ بر 20 میلیارد تومان است.

 

وی افزود: برهمین اساس برای اینگونه طرح ها 10 تا 15 میلیون تومان برای هر شغلی که ایجاد می شود؛ در نظر گرفته شده است.

 

مازندرانی بیان کرد: دستگاه هایی همچون فنی و حرفه ای ، میراث فرهنگی، صنعت، جهادکشاورزی و ... دستگاه هایی هستند که در ارائه آموزش های شغلی و فنی و مهارتی اقدام می کنند.

 

وی با بیان اینکه در صورت وجود تقاضا نیمی از تسهیلات به بانوان پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: انتظار داریم تا امور بانوان استانداری هم در این زمینه بیش از گذشته فعال شود در عین حال ما نیز سعی می کنیم که سهم 50 درصدی برای بانوان در نظر بگیریم.

 

مازندرانی درباره شرایط متقاضیان برای دریافت این تسهیلات، گفت: این افراد اولا نباید بیمه نباشند، هم چنین باید مدرک مهارتی مورد نظر را از فنی و حرفه ای داشته و ضامن و وثیقه های لازم را داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: برخی از دستگاه ها افرادی را معرفی می کنند که به رغم اینکه زمان زیادی می گذاریم، گواهی مجوز کسب و کار را می دهیم اما وقتی به بانک می رود یک ضامن ندارد تا تسهیلات را دریافت کند.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار