رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: 500 هزار وسیله نقلیه در این استان وجود دارد.

عابران پیاده و موتورسیکلت سواران، بیشترین آمار کشته های تصادفات در گلستان

به گزارش گلستان 24؛ایوب شرافتی صبح امروز در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار کرد: ما دارای شیب کاهشی خوبی در حوزه تصادفات هستیم و در سال 1390 تا امروز در تصادفات درون شهری شاهد کاهش چشمگیری هستیم.
وی ادامه داد: امروز حساسیت در حوزه ترافیکی و سوانح رانندگی افزایش یافته است و هرچه این حساسیت بیشتر شود و قوانین بیشتر رعایت شود شاهد کاهش بیشتر تصادفات داخل شهرهای استان هستیم.
رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: فراگیری دانش آموزان در خصوص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و فرهنگ سازی ترافیکی برای کودکان به طور قطع باعث تغییر و بهبود فرهنگ رانندگی خواهد شد.
وی گفت: بیش از 500 هزار وسیله نقلیه در استان وجود دارد و به ازای کمتر از چهار نفر در استان گلستان یک خودرو وجود دارد.
شرافتی بیان کرد: عابران پیاده و موتورسیکلت سواران بیشترین آمار کشته های تصادفات را در سطح شهرها و حتی جاده های استان را به خود اختصاص داده است.
وی تاکید کرد: راهوران محله می توانند نقش موثر و بسزایی را در کنترل تخلفات و کاهش سوانح رانندگی در استان خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم همه باهم کمک کنیم تا سوانح رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش داشته باشد.
رئیس پلیس راهور گلستان گفت: موضوع تصادفات و مسائل ترافیکی یکی از مشکلات و مسائلی است که حل آن مستلزم تلاش و همراهی همه آحاد مردم است.
شرافتی تاکید کرد: ما نباید همه مسئولیت ها را به سمت پلیس تمرکز دهیم زیرا وظیفه پلیس اقدامات برخوردی و پیشگیرانه با استفاده از ابزار قانونی است و اگر میخواهیم شاهد اقدامات تاثیرگذار در کاهش تصادفات باشیم باید اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم.
وی در پایان گفت: پلیس با تمام توان و قوا در راستای برخورد قانونی با متخلفان ترافیکی اقدامات قانونی را در دستور کار قرار می دهد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار