امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان همه پرسی کردستان را موضوع خطرناکی دانست و گفت: اهداف اسرائیل پشت پرده همه پرسی کردستان است.

همه پرسی کردستان موضوع خطرناکی است
به گزارش گلستان 24؛ آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: برای این موضوع می‌طلبد تا ایران، ترکیه، عراق و سوریه در کنار هم قرار گیرند تا تصمیم خردمندانه بگیرند. شک نداشته باشید که اسرائیل پشت این موضوع است و ادامه این موضوع برای کل منطقه می‌تواند دردسرساز باشد.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد که حفظ امنیت، مبارزه با خلاف‌ها و شرارت‌ها یکی از رسالت‌های آن به شمار می‌آید.
امام جمعه گرگان اظهار کرد: در این چند سال 13 هزار شهید توسط نیروی انتظامی تقدیم انقلاب شده که 8هزار نفر در دوران دفاع مقدس شهید و 5هزار نفر در راه امنیت و نظم تقدیم انقلاب شدند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی از دستگاه‌هایی است که شب و روز باید چشمش باز، گوشش شنوا، مغز و دلش آگاه باشد و وقتی که همه خواب هستند باید در خیابان‌ها در حال گشت باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در مجموع نیروی انتظامی در کشور به درستی به وظیفه خود عمل کرده و شهدا شاهد این موضوع هستند. امنیت چیزی نیست که فقط نیروی انتظامی آن را بر عهده بگیرد. مردم حتماً باید درکنار نیروی انتظامی حضور داشته باشند و از آن پشتیبانی کنند.
وی با اشاره به روز روستا وعشایر افزود: بعد از انقلاب توجه ویژه‌ای به روستا‌ها انجام گرفته است که در این زمینه باید از دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد، اما باید به گونه‌ای روستا‌ها مدیریت شوند که مردم روستا تصمیم به مهاجرت نگیرند.
امام جمعه گرگان اظهار کرد: برخی از اوقات، مشکلاتی برای روستاییان پیش می‌اید که باعث گلایه می‌شود. اکنون بعد از مدت‌ها پول گندم کشاورزان پرداخت نشده است. روستاییان تمام هم و غمشان این است که محصول را تحویل دهند و پول خود را دریافت کنند، چراکه تمام زندگی آنان وابسته به همین کشاورزی است و با این که در گذشته تذکر دادم، امیدوارم هرچه زودتر باقی مانده پول گندم کاران تحویل داده شود.

/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار