مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از اعزام اعضای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به دهمین دوره اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس خبر داد.

اعزام خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به دهمین دوره اندیشه های آسمانی

به گزارش گلستان24؛مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 21 نفر از اعضای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از (14 تا 18 شهریور) جهت شرکت در دهمین دوره اندیشه های آسمانی با هدف آموزش به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

وی افزود: این تعداد بر اساس فعالیت درحوزه های پژوهشی، صنایع دستی، ترسیمی(نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، کاریکاتور)، ادبی (شعر، داستان، فیلمنامه، نمایشنامه) جهت شرکت در این دوره آموزشی انتخاب شده و اعزام می شوند.

 

بیکی خاطرنشان کرد: دهمین دوره اندیشه های آسمانی ویژه برادران نیز از (5 تا 9 شهریور) با شرکت 40 برادر عضو کانون های مساجد گلستان در مشهد برگزار شد.

 

گفتنی است، دهمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی ویژه یک هزار و 600 نفر از مدیران، پژوهشگران و هنرمندان مسجدی (خواهران و برادران) با هدف تبیین مفاهیم مرتبط با هر گروه مخاطب و ارائه چشم انداز مدیر و محقق و هنرمند طراز انقلاب اسلامی و تشکیل شبکه هنرمندان انقلابی با رویکردی تحول مدار بر مبنای تقویت هویت انقلابی در قالب استراتژی علم و هنر هم افزا از (5 تا 18 شهریور) برگزار می شود.

 

محتوای آموزش های این دوره در دو قالب آموزش های اندیشه ای و مهارتی پیرامون حوزه هنر انقلابی و حوزه های مرتبط با آن ارائه می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار