استقبال کمرنگ مردم از نخستین روز نمایشگاه کتاب طبیعی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش 684 میلیون ریال بن کارت در نخستین روز از یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان خبر داد.

فروش 684 میلیون ریال بن کارت در نخستین روز نمایشگاه کتاب گلستان

به گزارش گلستان 24 ، علی‌اصغر فضیلت شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: 500 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه مشارکت کردند که 10 ناشر از استان گلستان هستند و از مجموع ناشران حاضر در نمایشگاه هفت ناشر از ناشران اهل سنت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم که امسال بتوانیم نمایشگاه کتاب خوبی را برای مردم استان برگزار کنیم و امیدواریم در پایان مدت نمایشگاه رضایت شهروندان و غرفه‌داران از برگزاری این نمایشگاه را شاهد باشیم.

فضیلت بیان کرد: در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه 684 میلیون و 500 هزار ریال بن کارت خرید کتاب به فروش رسانده شده که این مبلغ با فروش یک هزار و 367 بن کارت بوده است.

وی در خصوص استقبال کمرنگ مردم از نخستین روز از نمایشگاه کتاب گفت: این یک موضوع طبیعی است و ما در سال‌های گذشته نیز این تجربه را داشتیم که نخستین روز از نمایشگاه حضور کمتر است اما در روزهای بعد حضور مردم بسیار زیاد می‌شود و این حضور بسیار پررنگ‌تر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که دستگاه مسوول در حوزه برگزاری نمایشگاه کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما به واقع این نمایشگاه متعلق به همه دستگاه‌ها و نهادهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

فضیلت گفت: اگر دستگاهی از نظر وظیفه سازمانی مسئول برگزاری نمایشگاه نیست اما همه می‌توانیم در تبلیغ برای استقبال از نمایشگاه و فرهنگ‌سازی برای توسعه کتاب‌خوانی با تشویق حضور در نمایشگاه مشارکت داشته باشیم.

وی در پایان ابراز کرد: این نمایشگاه تا 30 مهر برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح الی 13 و از ساعت 15 و 30 دقیقه الی 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار