مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان مطرح کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با اشاره به فعالیت ۵۰ مرکز دولتی و ۳۵۰ مرکز خصوصی فنی و حرفه‌ای در سطح استان، گفت: سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر را در استان گلستان در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی می‌دهیم.

فعالیت 400 مرکز فنی و حرفه‌ای در سطح استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ سید علیرضا حسینی‌طلب پیش از ظهر امروز در نخستین همایش مسئولان ایمنی و کارگاهی ساختمانی استان گلستان اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌ها مشکلات ایمنی در کار وجود دارد و نیاز است آگهی‌بخشی‌ها اتفاق بیفتد. سالانه بیش از 50 هزار نفر را در استان گلستان در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی می‌دهیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گلستان ادامه داد: 50 مرکز دولتی و 350 مرکز خصوصی فنی و حرفه‌ای در سطح استان گلستان فعال است که نسبت به آموزش توجه دارند.

حسینی‌طلب با بیان اینکه در کنار آموزش به مسائل ایمنی توجه داریم، تاکید کرد: تفاهم‌نامه پنج جانبه با اداره‌کل‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان، راه و شهرسازی و اداره‌کل شهری استانداری ‌منعقد شده که سبب ارتقاء ایمنی در کار شود. امید داریم با این تفاهم‌نامه بتوانیم شعار "نخست ایمنی، بعد کار" را در جامعه و استان گلستان نهادینه کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گلستان تاکید کرد: آموزش می‌تواند سبب شود که میزان آسیب‌های در حین کار کمتر شود و در این مسیر سازمان فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی دارد. باید در حوزه اطلاع‌رسانی از مسائل ایمنی آگاهی‌بخشی کنیم تا در شاهد مخاطره‌ها در انجام کار نباشیم.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار