جانشین سابق سپاه نینوا:

جانشین سابق سپاه نینوا استان گلستان گفت: آمریکا با اصل اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ما مشکل دارد.

آمریکا با اصل اسلام و انقلاب اسلامی مشکل دارد

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ حسین کریمی اول در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان اظهار کرد: دشمنان همیشه این انتظار را داشته اند که میهن اسلامی ما در چند سال اول از بین خواهد رفت و تمام زحماتی که در انقلاب کشیده شد نبابود می شود ولی در حال حاضر نه تنها از بین نرفته ایم بلکه در صدد نابودی استکبار و صهیونیست هستیم.

کریمی اول تاکید کرد: طلاب و روحانیون ما در راستای انقلاب اسلامی باید گام بردارند که این انقلاب برگرفته از اسلام و قرآن است، اگر طبق رسالت خود گام برداند می توانند الگو بخشی کنند مانند حضرت امام که توانست دنیا را بهم بریزد.

وی اذعان کرد: در زمانی که حضرت امام با دست خالی و تمسک به قرآن و اهل بیت انقلاب را به پیروزی رساند امریکا تنها قدرت جهان بوده است، کسی جرأت حرف زدن و نافرمانی در مقابل آنها نداشت.

جانشین سابق سپاه نینوا با بیان اینکه حضرت امام وظایفی را به ما محول کرد خاطر نشان کرد: روحانیت باید پاسدار اسلام باشد، روحانیت است که باید سردمدار و پرچم دار اسلام باشد. امام در این باره فرمود اگر خدای ناخواسته  انقلاب به جایی برسد و خللی در جمهوری اسلامی وارد شود اسلام چنان سیلی از غرب و شرق میخورد که فسادی بالاتر از رژیم ستم شاهی را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسائل سیاسی منطقه ابراز کرد: امروز دشمنان زخم خورده ای ما چنان در حال تلاش هستند تا به هر طریقی آرمانهای انقلاب را زیر سوال ببرند تا بتوانند ضربه محلکی بر پیکره انقلاب اسلامی ما وارد کنند.

کریمی اول دومین درسی که امام به روحانیت آموخت را استکبار ستیزی دانست و تصریح کرد: این ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است که میتوانیم جلوی هر گونه نفوذ را بگیریم، این درسهایی است که حضرت امام (ره) به ما آموخته است.

امریکا با اصل اسلام  و انقلاب اسلامی مشکل دارد

وی افزود: امام نگاهش این بوده که روحانیت جلوی ظلم ایستادگی کند و پای آرمانهای انقلاب ایستادگی کند، در مقابله کفر و شرک نمی شود با لبخند ایستاد امریکا با اصل اسلام و با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد.

جانشین سابق سپاه نینوا با بیان اینکه دمکرات و جمهوری خواه یکی هستند افزود: دولت کفر هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، در مقابل آنها باید با قدرت ایستادگی کرد.

حوزه های علمیه مراقب نفوذ باشند

کارشناس مسائل سیاسی منطقه امروزه خطر بزرگ حوزه های علمیه را نفوذ دانست و متذکر شد: برخی ها به فکر نفوذ در حوزه های علمیه هستند و می خواهند آب به آسیاب دشمن بریزند، این بزرگ ترین خطری است که حوزه های علمیه را تهدید میکند باید مراقب نفوذ باشیم.

کریمی اول با بیان اینکه طلاب ما باید حضرت امام را الگوی خود بدانند اذعان داشت: طلاب و روحانیون ما باید ساده زیستی امام را ادامه بدهند مردم زمانی حرف شنوی از روحانیت دارند که روحانیت را غم خوار خود و مثل خود ببینند.

وی یادآور شد: امروز امریکایی ها هر نقشه ای که داشته اند در منطقه عملیاتی نشده است، همیشه دست پیروزی که بالا خواهد بود دست ملت ایران است به همین خاطر هر روز دشمنی آنها بیشتر می شود مذاکرات و تحریم و ... بهانه است.

جانشین سابق سپاه نینوا خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت چنان توانست نقشه های کشورهای بیگانه علی الخصوص امریکا را بهم بریزد که چشم دیدن این رشادت ها و فداکاری ها را ندارند، امثال شهید حججی ایران اسلامی را دوباره زنده کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار