معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر این که مداحان نباید از اشعار سخیف استفاده کنند، گفت: ذاکران باید طوری عمل کنند که روز به روز به شهرت اهل بیت (ع) افزوده شود.

مداحان از پرداختن به اشعار سخیف خودداری کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام علی اکبر سایری، شامگاه دوشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) رسالت پیامبری را برعهده دارند که این نقش بسیار تاثیر گذار و مورد توجه است.

وی با اشاره به جایگاه خطیر و مهم مداحان، افزود: نشست با مداحان جزو برنامه های اصلی رهبر معظم انقلاب محسوب می شود و تا کنون به هیچ وجه این نشست را تعطیل نکرده اند که این نشان از اهمیت موضوع دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مداحان اهل بیت(ع) مجموعه ای از فاخران و دوستداران اهل بیت(ع) هستند، آنچه که مورد توجه قرار دارد جایگاه آنان است که به تاسی از انبیا و اولیا برگرفته شده.

وی افزود: اهمیت این موضوع باعث شده تا رهبر معظم انقلاب از این قشر جامعه به عنوان ستایشگران اهل بیت(ع) یاد کند، این جایگاه امروز باید خوب و درست حفظ شود.

سایری اظهار کرد: در مداحی باید به گونه ای عمل کرد که کوچکترین خدشه ای به ساحت مقدس اهل بیت (ع) وارد نشود.

وی با بیان اینکه از پرداختن به اشعار سخیف باید خود داری کرد، افزود: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) باید به گونه ای عمل کنند که روز به روز به شهرت اهل بیت (ع) افزوده شود.


انتهای پیام /

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار