عفاف و حجاب باید برای مسؤولان تبدیل به یک دغدغه شود

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیاز به عزم ملی است.

نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به عزم ملی دارد

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام محمد زاهدی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنیم نیاز به یک عظیم ملی داریم.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در جامعه برای نظام و مسؤولان باید تبدیل به یک دغدغه شود و تمام دستگاه‌ها در این زمینه ورود جدی کنند.

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه جامعه ما وضعیت مناسبی در زمینه عفاف و حجاب ندارد، ابراز کرد: روحانیون و مداحان نقش بسیار مهمی در تقویت و تعمیق عفاف و حجاب دارند.

زاهدی اذعان کرد: برنامه‌های آموزشی خوبی برای ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در استان برگزار کردیم که از جمله می‌توان به برگزاری 28 مورد همایش عفاف و حجاب در طول چند ماهه اخیر و همچنین برگزاری 23 کارگاه آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار مداحان، روحانیون اشاره کرد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های عفاف و حجاب در گلستان می‌توان به حمایت از تألیفات در حوزه عفاف و حجاب و ایجاد فروشگاه‌های عفاف و حجاب ترنم، استفاده از ظرفیت و مؤسسات و مجمع مرتبط در ترویج عفاف و حجاب اشاره کرد.

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیش از 80 گفتمان در حوزه عفاف و حجاب در گلستان صورت گرفت، اذعان کرد: پاتوق‌های فرهنگی به صورت گفتمان و بررسی آسیب‌ها در استان گلستان صورت گرفت.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار