مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: ۱۲۳ بقاع متبرکه در استان وجود دارد که ۴۷ بقاع متبرکه یا در حال تعمیر و یا احداث و یا کلنگ‌زنی و تکمیل هستند که هزینه‌های آن‌ها از محل درآمد خود بقاع در زمینه نذورات, کمک‌های مردمی و غیره تامین می‎شود

وجود 123 بقاع متبرکه در استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در همایش تخصصی وقف و بسیج در مسجد جامع شهرستان آزادشهر اظهار داشت: 123 بقاع متبرکه در استان گلستان وجود دارد که 47 بقاع متبرکه یا در حال تعمیر و یا احداث و یا کلنگ‌زنی و تکمیل هستند که هزینه‌های آنها از محل درآمد خود بقاع در زمینه نذورات, کمک‌های مردمی و غیره تامین می‎شود.

وی افزود: انتظار داریم مردم استان گلستان با وقف مشارکتی بیمارستانی برای ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان احداث کنند تا بنا به ضرورت و نیاز روز جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: موقوفات کشور ما, قبل از انقلاب از بین رفته بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مرور زمان در اجرای نیت واقف در حال انجام است.

سهرابی تصریح کرد: امروز در جهان مشاهده می‌شود که کشورهای عربی با 2 قدرت آمریکا و اسرائیل, نشست‌هایی با مرکزیت کشور عربستان در جهت مقابله با ایران و کشورهای همسو ایران برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز اگر جهان و جامعه ما به بصیرت برسد, هیچ‌گاه حاکمان نالایق نخواهند توانست, حکومت مستبدانه نسبت به مردم داشته باشند. بسیجیان و شهدا با فداکاری و گذشت, سبب شدند تا مردم به بینش و بصیرت برسند و جهالت در کشور ما از بین برود تا جامعه ما رشد کرده و مسیر درست و صحیح را پیدا کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار