رئیس فدراسیون:

رئیس فدراسیون کبدی کشور عراق گفت: حضور تیم های زنان و مردان این کشور در رقابت های 2017 آسیا گرگان بیشتر به منظور کسب تجربه است.

تیم ملی کبدی عراق در بازی های آسیایی به دنبال کسب تجربه است

به گزارش گلستان24؛حمید حمدانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان افزود: تیم ملی کبدی بزرگسالان عراق برای نخستین بار در رقابت های رسمی و آسیایی شرکت کرده که تجربه جدیدی محسوب می شود.
وی عنوان کرد: از دیگر سو تیم ملی کبدی مردان عراق متشکل از بازیکنان 16 تا 20 ساله و شاید جوان ترین گروه حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا است.
وی با بیان اینکه رشته کبدی از سه سال قبل در عراق فعال شده و انتظاری از جوانان برای کسب مدال نداریم؛ گفت: این قول را می دهم که در آینده نه چندان دور یکی از قطب های اصلی کبدی آسیا باشیم.
به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از امروز جمعه سوم آذر در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز شد.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن، عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار