مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ـ گرگان

پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ از ظهر امروز با برگزاری ۲ دیدار در گرگان آغاز شد.

پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا در گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان24؛پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا از دقایقی پیش با دیدار تیم‌های تایلند با ترکمنستان و کره‌جنوبی با چین‌تایپه در سالن امام خمینی(ره) گرگان آغاز شد.

در ادامه 4 دیدار دیگر پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا در بخش خانم‌ها برگزار می‌شود.

در نوبت عصر هم در بخش آقایان در نخستین بازی‌ها پاکستان با عراق و ژاپن با افغانستان در ساعت 15 مسابقه می‌دهند و در ساعت 16 ترکمنستان به مصاف سریلانکا خواهد رفت.

مراسم رسمی افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا 2017 هم با حضور مسئولان استانی و کشوری از ساعت 17 عصر امروز جمعه در گرگان برگزار می‌شود.

از  ساعت 18.30 هم تیم‌های ایران با کره جنوبی و هندوستان با ژاپن به مصاف هم می‌روند.

در پنجمین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی زنان آسیا از ساعت 12 تیم‌های سریلانکا با پاکستان و ژاپن با عراق و ساعت 13 تیم‌های چین تایپه با هندوستان و تایلند با کره جنوبی با هم مسابقه می‌دهند.

تیم‌های ایران با عراق و ژاپن با سریلانکا هم از ساعت 19.30 در بخش زنان باهم رقابت می‌کنند و از ساعت 20.30 امروز نیز تیم‌های ترکمنستان با کره جنوبی و هندوستان با تایلند مسابقه می‌دهند.

دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره‌جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و افغانستان و پنجمین دوره مسابقات زنان با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و چین‌تایپه برگزار می‌شود.

این مسابقات شامگاه یکشنبه و با معرفی تیم‌های برتر در گرگان به کار خود پایان می‌دهد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار