مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در هشت‌ماهه نخست سال جاری ۴۴۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان فارغ‌التحصیل تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان پرداخت شد.

۴۴۰ مددجوی فارغ‌التحصیل گلستانی شاغل شدند

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان گلستان، امان‌الله حسین‌پور با اشاره به نقش سازنده دانشجویان در پویایی و بالندگی جامعه اظهار کرد: دانشجویان به‌عنوان نخبگان جامعه، رسالت مهمی در توسعه علمی و تعالی جامعه بر عهده‌ دارند.

وی بابیان اینکه یکی از محورهای اصلی خدمات این نهاد حمایت از دانشجویان مددجو است، تصریح کرد: کمیته امداد استان گلستان با یک‌هزار و ۹۵ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هشت‌ماهه نخست سال جاری، ۷۴۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اهمیت رشد و ارتقا وضعیت تحصیلی مددجویان تا رسیدن به مدارج بالای علمی گفت: در سال‌های اخیر رفع موانع تحصیلی با پرداخت حداقل ۵۰ تا ۸۰ درصد شهریه دانشجویان و ایجاد بسترهای مناسب برای ادامه تحصیل دانشجویان مددجو از جمله خدمات کمیته امداد به این قشر از جامعه است .

حسین‌پور افزود: کمیته امداد به‌منظور ایجاد فرصت شغلی با اولویت اجرای طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان، اقدام به استعدادسنجی، آموزش متناسب با رشته تحصیلی و همچنین پرداخت تسهیلات خودکفایی و اشتغال به دانشجویان مددجو برای ورود به بازار کار کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان درباره برنامه‌های ویژه این نهاد برای ورود دانشجویان فارغ‌التحصیل به بازار کار گفت: هشت‌ماهه نخست سال جاری ۴۴۰ فقره تسهیلات اشتغال به ارزش 6 میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اعطا شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته 11 میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۹۲۸ فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرداخت شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار