معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه موکب‌های استان 109 هزار زائر ایرانی و خارجی را اسکان دادند، گفت: قریب به 20 هزار نفر زائر گلستانی در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع) به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

تشرف 20 هزار گلستانی در ایام اربعین حسینی

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در هشتمین و آخرین جلسه ستاد اربعین استان در سال 1396 اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین سید و سالار شهدیدان 11 موکب استان گلستان شامل یک موکب در نجف اشرف و 10 موکب در کربلا معلی به تمام زائران ایرانی و خارجی خدمات مختلفی را ارائه کردند که شامل اسکان قریب به 109 هزار زائر در این موکب‌ها و توزیع 150 هزار وعده صبحانه، 165 هزار وعده نهار و 155 هزار وعده شام بین زائران ایرانی و خارجی شد.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام 22 هزار و 169 نفر زائر، از خدمات درمانی و معاینات پزشکی تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گرگان که در سه موکب استان گلستان در کربلای معلی مستقر بودند، بهره‌مند شدند.

جانشین ستاد اربعین استان گلستان ضمن تقدیر از زحمات کمیته‌های هشت گانه ذیل ستاد و 16 دستگاه و اداره کل عضو ستاد اربعین استان خاطرنشان کرد: باید تا زمان برگزاری اربعین سال آینده مشکلات را احصاء و با آسیب‌شناسی نسبت به رفع آنها اقدام کنیم تا انشاالله سال به سال این مراسم را با شکوه بیشتری برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  از زحمات و خدمات تمام اعضای حاضر در موکب‌های استان گلستان به ویژه نیروهای زحمتکش پاکبان و خدمات شهری که در آن ایام در کشور عراق حضور داشتند تقدیر و تشکر ویژه کرد.

طهماسبی همچنین از برادران و خواهران شیعه و اهل سنت گلستانی بابت حمایت‌های مادی و معنوی، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شرکت مخابرات، صدا و سیما، هلال احمر، اداره کل حج و زیارت، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اوقاف و امور خیریه و دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گلستان، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج مردمی، اداره کل امنیتی و انتظامی و بازرسی استانداری تقدیر و تشکر ویژه داشت.

در این جلسه همچنین گزارش ارزیابی عملکرد موکب های استان گلستان توسط کمیته بازرسی ستاد اربعین استان ارائه شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار