یادداشت سرپرست واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان :

حضور کسی که از فعالان فتنه88 بوده و حضور میدانی در حادثه کوی دانشگاه سال 78 داشته در دانشگاهی مانند دانشگاه گلستان غیر قابل هضم است.

حضور ظریفیان در دانشگاه گلستان غیر قابل هضم است

به گزارش گلستان۲۴؛فاطمه جعفری - سرپرست واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در یادداشتی نوشت: با خبر شدیم که انجمن اسلامی دانشگاه گلستان از آقای غلامرضا ظریفیان معاون وزارت علوم در دوره ی اصلاحات برای گرامیداشت روز دانشجو دعوت کرده است . از این رو لازم دانستم نکاتی در رابطه با سابقه کاری پر ابهام و ضدیت های ایشان و مقابله با گفتمان اسلامی عرض کنم .

بارها گفته ایم و باز هم می گوییم که فتنه خط قرمز ماست . حضور کسی که از فعالان فتنه88 بوده و حضور میدانی در حادثه کوی دانشگاه سال 78 داشته در دانشگاهی مانند دانشگاه گلستان غیر قابل هضم است.

حادثه کوی دانشگاه جرقه ای برای براندازی نظام و مقابله با تفکر انقلابی و انقلاب و اصول آن بود . در این حادثه حلقه ی حاضر در وزارت علوم و وزارت کشور وقت ، نقش جدی داشتند . چرا که اسناد مربوط به کوی دانشگاه در پایان دولت اصلاحات از وزارت علوم خارج و یا معدوم شده است .

قطعا اینها باید اسنادی باشند که نقش وزارت علوم را در حادثه مشخص می کنند . اینها اگر محاکمه می شدند و نقش شان مشخص می شد چه بسا شاهد اتفاقاتی مانند فتنه 88 هم نبودیم .

به شخصه معتقدم این آقایان در حال بازسازی خود هستند و متاسفانه هم اکنون نقش کلیدی در تصمیم سازی و تصمیم گیری این جریان را دارند . آنها عملا صحنه گردانان این جریان معاند هستند .

مثلا همین آقای ظریفیان علیرغم اهمیت موضوع معارف ، بعنوان نماینده ی وزارت علوم در جلسات دروس معارف شرکت می کردند . جالب است کسی که در مقابله با گفتمان اسلامی متهم است می خواهد در خصوص ارتقای فضای معرفتی دانشجویان نقش آفرینی کند .

لذا ما نگرانیم که وقایع این چنینی با همراهی و همکاری ضد انقلاب و دستگاه های امنیتی خارجی در دانشگاه های کشور تکرار شود . چنانچه می بینید چند روز پیش یکی از همین عوامل میدانی از سمت دانشگاه فرهنگیان دعوت شده و حالا آقای ظریفیان با این رزومه ی پر شبهه از سمت دانشگاه گلستان!

بنده لازم می دانم به عنوان یک دانشجوی دغدغه مند که گفتمان اسلامی و انقلاب برایش اهم موضوعات است ، خواستار تجدید نظر نسبت به این موضوع از مسئولان دانشگاه گلستان شوم .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار