عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می‌دانم مجلس زیر بار افزایش قیمت‌ها بخصوص حامل‌های انرژی برود و من این افزایش قیمت را صحیح نمی‌دانم زیرا این افزایش قیمت باعث افزایش قیمت بسیاری از اقلام دیگر هم می‌شود و به نظرم بجای افزایش قیمت‌ها به سمت دریافت مالیات از سرمایه‌داران برویم.

مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافقت نمی‌کند

به گزارش گلستان۲۴؛اکبر رنجبردازه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: راه درست تنظیم بودجه همینی است که دولت امروز به مجلس ارائه کرده و باید بودجه هر دستگاه را بر اساس عملکرد در نظر گرفت و در بودجه سال آینده این موضوع اصلاح شده که یکی از شاخص‌های مثبت بودجه سال آینده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت حامل‌‌های انرژی گفت: بعید می‌دانم مجلس زیر بار این افزایش قیمت‌ها برود و من این افزایش قیمت را صحیح نمی‌دانم زیرا این افزایش قیمت باعث افزایش قیمت بسیاری از اقلام دیگر هم می‌شود و به نظرم بجای افزایش قیمت‌ها به سمت دریافت مالیات از سرمایه‌داران برویم.

رنجبرزاده گفت: اینکه از طرفی به افرادی با درآمد کم یارانه بدهیم و از طرف دیگر قیمت‌ها را افزایش دهیم پسندیده نیست.

وی در خصوص اختصاص بودجه به خبرگزاری منتسب به دولت و بی‌توجهی دولت به حمایت از دیگر رسانه‌های داخل کشور، گفت: اگر دولت به یک رسانه توجه کند و به رسانه‌های دیگر بی‌توجه باشد این دولت قبول کرده که کارها و فعالیتش قابل قبول نیست و تنها می‌خواهد از طریق رسانه منتسب به خودش تبلیغ کارهایش را بکند در حالی که دولت نباید به دنبال تبلیغ باشد بلکه باید پاسخگویی را یک تکلیف بداند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت‌هایی که از روند کاری خود مطمئن باشند از رسانه‌های منتقد هم حمایت می‌کنند و امیدوارم روزی به این شرایط دست یابیم.

رنجبرزاده بیان کرد: روز 16 آذر روزی برای مقابله با جریان استکباری داخل کشور بوده است و دانشجوی انقلابی ما برابر فقر و استکبار و ظلم ایستادگی می‌کند و حرکت‌های انقلابی نظام و کشور ما را بیمه می‌کند.

وی اضافه کرد: این حرکت‌های انقلابی باعث حرکت به سمت عدالت، مبارزه با فساد، فقر و تبعیض، محدود کردن فرصت‌طلبان می‌شود و به نظر من وظیفه هر فرد مسلمان، مومن انقلابی این است که همیشه هوشیار باشد و بصیرت لازم را برای مواجهه با شرایط مختلف داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه دانشگاه‌ها افزایش مطلوب نداشته و این افزایش همانند سایر دستگاه‌ها بوده که قابل قبول نیست و به نظر من هر دانشگاهی که علم را به صنعت و تولید تبدیل کرده باید بودجه بیشتری دریافت کند و باید بودجه دانشگاه‌ها به صورت عملکردی اختصاص یابد.

رنجبرزاده گفت: هر تحول و توسعه‌ای در کشور بخواهد اتفاق بیافتد باید بر پایه و اساس دانش اتفاق بیافتد و اگر دانش و علم ما ضعیف باشد، توسعه کشور همانند ساختمانی است که ستون آن در خاک سست وغیرقابل اعتماد قرار می‌گیرد.

وی در خصوص سهم نمایندگان مجلس در اختصاص بودجه به استان‌ها، تصریح کرد: ما 6 هزار پروژه ملی نیمه‌کاره، 65 هزار پروژه استانی نیمه‌کاره داریم که هنوز به پایان نرسیده و بخشی از اعتبارات برای پایان این پروژه‌ها است که باید با سرعت به پایان برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت، شاخصه‌های فقر، تعدد دستگاه‌های اجرایی و عوامل مختلف بر بودجه‌های استانی موثر است و از سوی دیگر پیگیری نمایندگان برای در نظر گرفتن بودجه به استان بی‌تاثیر نیست و از سوی دیگر نگاه دولت هم برای اختصاص بودجه‌های استانی موثر است.

وی در بخش دیگری در خصوص مواضع جدید آمریکا در خصوص رژیم صهیونیستی و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: آمریکا با این اقدام پرچم مبارزه با اعتقادات ما را برافراشته و همه ما باید در یک وحدت مثال‌زدنی این لانه جاسوسی در منطقه را تسخیر کنیم و تکلیف را یکسره کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی وارد کار عملی شود و برای شکل‌گیری یک تشکل یا جمعیت بین‌المجالس، اقدامات عملی را برای مقابله با برنامه‌های آمریکایی صهیونیستی در منطقه عملیاتی کنیم.

رنجبر زاده بیان کرد: عامل اصلی خون‌های ریخته شده در منطقه و معاونت در همه کشتارها، آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار