مدیرعامل هلال احمر گلستان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از ارسال نخستین محموله کانکس که با کمک خیران تهیه و خریداری شده بود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

ارسال نخستین محموله کانکس به کرمانشاه با همت خیران

به گزارش گلستان24؛حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در کرمانشاه و احساس نیاز در خصوص کمک مردم به هموطنان زلزله‌زده، هلال احمر استان گلستان نیز با هماهنگی‌های انجام شده کمک‌های مورد نیاز را به منطقه ارسال کرد.

وی ادامه داد: در کنار کمک‌های ارسال شده توسط جمعیت هلال احمر استان گلستان، خیران این جمعیت نیز برای تامین احتیاجات مردم زلزله‌زده اعلام آمادگی کردند که حتی کانتیرهای کمک خیران به این مناطق در روزهای ابتدایی ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سپاه نینوا استان گلستان در خصوص بازسازی 9 روستا از روستاهای زلزله زده کرمانشاه متعهد شد و ستاد پشتیبانی با ریاست استاندار گلستان در استان تشکیل شد، ارسال تمامی کمک‌ها به منظور ساماندهی و مدیریت امکانات و تجهیزات برای آبادسازی این 9 روستا به طور موقت قطع شد.

احمدی بیان کرد: پس از تشکیل جلسه ستاد پشتیبانی، جمعیت هلال احمر استان گلستان به پشتوانه نگاه مهربانانه خیران، متعهد به تامین تعداد مشخصی کانکس برای روستاهای مورد هدف شد که خوشبختانه امروز دو کانکس پس از ساخت در تهران به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی افزود: این دو کانکس 24 متری است که با کمک خیران جمعیت هلال احمر استان گلستان ساخته و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: یکی از مسائل بسیار مهم در بحران‌هایی همانند زلزله به خصوص زلزله‌هایی که تعداد کشته‌های بالایی دارد، موضوع حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی افراد حادثه‌دیده به خصوص کودکان است.

احمدی گفت: در حال حاضر تیم سحر از جمعیت هلال احمر استان گلستان به منظور حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه زلزله‌زده حاضر شده و در حال اقدامات کارشناسی و روانی برای مردم کرمانشاه است.

وی در پایان بیان کرد: موج امید و ترسیم آینده‌ای روشن برای کودکان مناطق زلزله‌زده از مهم‌ترین ماموریت‌های تیم سحر جمعیت هلال احمر استان گلستان است که امید داریم بتوانیم در این ماموریت مهم نیز سربلند خارج شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار