مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان از وجود بیش از 20 هزار کودک بازمانده از تحصیل در گلستان خبر داد.

وضعیت نامناسب مرکز بیماران کلیوی گلستان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر امروز در جلسه منشور حقوق شهروندی که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه بر اساس آخرین آمار بیش از 20 هزار کودک بازمانده از تحصیل در گلستان وجود دارد.
وی ادامه داد: بیشتری فراوانی در شرق استان و روستاهای اهل سنت به دلایل مختلف کودکان دختر و پسر در این مناطق بعد از پایان دبستان ادامه تحصیل نمی‌دهند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: یک سال است که از مجموعه استان درخواست کردیم در جلسه شورای اداری استانداری گلستان در خصوص منشور حقوق شهروندی و تکالیفی که وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری از ما خواسته‌اند، صحبت کرده و توضیح دهیم که تاکنون موفق نشده‌ایم.
چراغعلی گفت: متاسفانه بیش از 64 هزار نفر زنان سرپرست خانوار در گلستان وجود دارد و امید داریم با تلاش‌هایی که انجام می‌شود بتوانیم مشکلات این زنان را به حداقل ممکن برسانیم.
وی اضافه کرد: سهم رسانه ملی سهم بالایی است و خوشبختانه تا امروز اتفاقات خوبی در حوزه رسانه افتاده اما انتظار داریم اطلاع‌رسانی‌ها به اندازه‌ای باشد که مردم از حقوق خود به طور کامل اطلاع پیدا کنند.
چراغعلی گفت: در زمان ابلاغ این منشور این موضوع به صورت جدی از استان‌ها خواسته شد که همه دستگاه‌ها کمک کنند مردم به وظایف قانونی دستگاه‌ها و حقوق خود مطلع شوند.
وی بیان کرد: یکی از چالش‌های منشور این است که تکثر موضوعات باعث شده نمی‌دانیم به طور جدی به کدام موضوع بپردازیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که در استان مورد توجه ما قرار گرفت بحث مراکز درمانی بود که متاسفانه در بازدید که روز گذشته از مرکز بیماران کلیوی استان داشتیم متاسفانه وضعیت خوبی ندارد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار