مدیرکل اوقاف گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری گفتمان‎های بصیرت‎آفرین با محوریت انقلاب اسلامی و ولایت به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در بقاع شاخص استان خبر داد.

حماسه «9 دی» با محوریت گفتمان ولایت در بقاع شاخص گلستان برگزار می‎‎شود

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: گفتمان ولایت و گفتمان انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود در این راستا قرار است به مناسبت حماسه «9 دی» گفتمان‎های بصیرتی و روشنگری را در بقاع شاخص گلستان برگزار کنیم.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس پیرامون 9 دی در 10 بقعه شاخص استان خبر داد و تصریح کرد: در اماکن متبرکه استان نیز فضاسازی بزرگداشت حماسه 9 دی در دستور کار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: ارسال پیامک‎های بصیرتی به گروه‎های هدف، حضور باشکوه در نمازجمعه از جمله برنامه‎های اوقاف برای بزرگداشت ایام‎الله 9 دی است.

سهرابی با تاکید بر اینکه باید جلوی تحریف حماسه 9 دی گرفته شود، ابراز کرد: این حماسه مردمی نباید به حاشیه برود، در حقیقت با بزرگداشت ایام‎الله‎هایی که در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده و ماندگار شده است از تکرار فتنه‎های دیگر جلوگیری می‎شود.

وی با بیان اینکه مردم با خلق حماسه 9 دی دست رد به سینه فتنه‎گران زدند، گفت: دشمن راه‎های مختلفی را برای ساقط کردن انقلاب اسلامی انجام داده است که به شکرانه الهی تمام توطئه‎های آنان نقش برآب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با تاکید بر اینکه استکبارستیزی مهمترین مولفه معرفی ملت ایران است، ابراز کرد: مردم بصیر و هوشمند انقلاب اسلامی بارها بصیرت خود را برای حمایت از آرمان‎های امام راحل، شهیدان و امام امت ثابت کردند، مردم نشان دادند برای ارزش‎های انقلاب اسلامی با هیچ‎کسی معامله نمی‎کنند.

سهرابی با بیان اینکه باید بصیرت خود را همواره به‎روز کنیم، گفت: با توجه به اینکه دشمن بیکار ننشسته و از هر روزنه‎ای برای نفوذ در اراده ملت ایران تلاش می‎کند باید بصیرت خود را افزایش دهیم، در این راستا اوقاف و امور خیریه استان گلستان پیرامون بزرگداشت حماسه 9 دی سلسله گفتمان‎های بصیرتی را در دستور کار خود قرار داده است.

/فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار