مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: بوکسور گلستانی در مسابقات بین المللی آذربایجان حاضر به رویایی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نشد.

بوکسور گلستانی برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرفت

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و هرگونه ارتباط در هر حوزه‌ای را محکوم میکنیم و صلاح نمی‌دانیم، مبین عباسی این ورزشکار جوان گلستانی نیز به احترام خون شهدای پاک فلسطینی و تاکید مقام معظم رهبری و ارزش‌های نظام برابر نماینده رژیم غاصب صهیونیستی به میدان نرفت.

وی با اشاره به اعزام تیم بوکس گلستان به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی آذربایجان گفت: تاکید و توصیه ما به داوران اعزامی از گلستان نیز بر این بوده که از قضاوت مسابقات نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: پس از بازگشت تیم از مسابقات به طور قطع از این ورزشکار جوان و با بصیرت گلستانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

طیبی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان در مسابقات بین‌المللی سفیران کشور هستند، گفت: این اقدامات ورزشکاران به طور قطع تاثیر جهانی خواهد داشت و همه ما در هر لباس و جایگاهی که باشیم تلاش خواهیم کرد که ارزش‌های نظام و انقلابمان را حفظ کرده و پرچم عزیز کشورمان را به اهتزاز درآوریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار