عضو کمیسیون عمران مجلس:

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اینکه بنزین از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند، مورد تأیید مجلس نیست.

مجلس مخالف افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت بنزین است

به گزارش گلستان24؛شهرام کوسه‌غراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه دولت و پیشنهاد افزایش قیمت حامل‌های انرژی اظهار داشت: دولت این موضوع را در لایحه بودجه پیشنهاد داده اما هنوز در مجلس و کمیسیون تلفیق درباره آن بحثی نشده است. اینکه بنزین از 1000 تومان به 1500 تومان افزایش پیدا کند، مورد تأیید مجلس نیست.

وی درباره حذف یارانه 34 میلیون نفر در لایحه بودجه سال آینده، گفت: این تصمیمی است که دولت گرفته اما هنوز مجلس درباره آن اظهارنظری نکرده است.

نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس ادامه داد: تصمیم بر قطع یارانه برخی از دهک‌ها گرفته شده و قطعی است اما تعداد و نسبت آن باید در مجلس تعیین شود.

وی درباره کاهش 11.9 درصدی بودجه عمرانی استان گلستان در لایحه بودجه سال آینده، گفت: دولت در لایحه بودجه موضوعات دیگری مانند نسبت مشارکت‌ها را هم در نظر گرفته است، این بدان معناست که هرچقدر دستگاه‌ها و سازمان‌های استان بتوانند درآمد کسب کنند بخشی از آن به استان برخواهد گشت.

غراوی در پاسخ به این سوال که شرایط استان برای تحقق درآمد 555 میلیاردی که در لایحه آورده شده است، مناسب نیست، گفت: ما در استان ظرفیت‌های کشاروزی، صنعتی و گردشگری خوبی داریم که باید از آنها درآمدزایی کنیم.

/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار