بنزین از اول دی ماه ۱۵۰۰ تومان می‌شود که این واکنش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را در پی داشت و گفت: مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی کوتاه نخواهد آمد و در برابر خواسته دولت خواهد ایستاد.

بنزین ۱۵۰۰ تومانی کلید خورد

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ دولت قصد دارد از ابتدای دی ماه سال جاری قیمت بنزین را به 1500 تومان و قیمت نفت گاز را به 400 تومان افزایش دهد.

بر اساس تصمیم گرفته شده هیات دولت؛ دولتی‌ها این قانون را تنظیم بخشی از درآمد دولت و ماده یک قانون هدفمندی یارانه‌ها دانسته اند.

در همین راستا؛ روز گذشته، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی کاسب امین در گرگان گفت: مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی خواهد ایستاد.

"اکبر رنجبر زاده" تصریح کرد: ما مخالف این درخواست دولت در بوجه سال 1397 هستیم که حامل های انرژی افزایش پیدا کند و مجلس نیز در مقابل این درخواست دولت به شدت خواهد ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع تنها برای افراد خاص نیست، کل افراد جامعه را در بر خواهد گرفت و مشمول همه خواهد بود و با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور، این موضوع با مخالفت مجلس همراه خواهد بود.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    ظاهرا آقای روحانی اصرار داره که حتما کار نظام رو در دوره دوم ریاستش یکسره کنه !!!!!

آخرین اخبار