معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی محدودیت مالی نداریم منتها باید طرح ها کارشناسی شده و دارای توجیه اقتصادی باشد.

برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی محدودیت مالی نداریم

به گزارش گلستان24،به نقل از ساحل گمیشان، محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان، در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان گفت: دولت تسهیلات اشتغالزایی را در جامعه ارائه و هدایت می کند تا با رونق بخشی و ایجاد فعالیت های اقتصادی برای افراد، بنگاه ها و واحدهای تولیدی شغل پایدار ایجاد شود.

وی با اشاره به این که دولت تسهیلات خوبی را در قالب بند الف و ب در مناطق محروم روستایی ارائه می کند، افزود: در پرداخت تسهیلات به افراد و بنگاه های مالی جهت ایجاد اشتغال محدودیت مالی نداریم منتها باید طرح ها کاملا کارشناسی شده، داری توجیه اقتصادی، آینده نگر، بازار پسند و حساب شده باشد در غیر این صورت وام گیرنده در کار خود شکست می خورد و علاوه بر بیکاری مشکل بدهکاری به بانک ها و تبعات بعدی آن دامن گیر فرد خواهد شد.

گمیشان پتانسلی های بالایی برای اشتغالزایی دارد

معاون استاندار در ادامه گفت: شهرستان گمیشان با بیش از 21 درصد بالاترین نرخ بیکاری در استان را به خود اختصاص داده که این میزان در سال گذشته به 19/5 درصد کاهش یافته و ضمن تقدیر از تلاش مسئولین، باید گفت که هنوز هم بیکاری مشکل بزرگ گمیشان است و باید تلاش های بیشتری در این زمینه انجام شود.

ربیعی با اشاره به بخش آبزی پروری و میگو گفت: گمیشان فرصت های خوبی برای اشتغالزایی دارد ولی با انجام کارها و فعالیت های روتین اداری مشکل بیکاری حل نمی شود و باید با اقدام انقلابی، مسئولانه و همه جانبه در جامعه در جهت ریشه کنی بیکاری بسیج شویم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار