مدیرکل امور بانوان گلستان:

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با تاکید بر لزوم ایفای نقش موثرتر بانوان در سطح جامعه، گفت: نرخ مشارکت زنان در فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی باید افزایش یابد.

ضرورت افزایش نرخ مشارکت بانوان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

به گزارش گلستان24،از فرمانداری علی آباد، ام کلثوم غفاری در کارگروه بانوان و خانواده این شهرستان اظهارکرد: نقش آفرینی بانوان زمینه ساز پیشرفت بیشتر جامعه است.
وی با بیان اینکه نرخ مشارکت زنان جامعه ما در بسیاری از زمینه‌ ها نسبت به سایر جوامع پایین است، عنوان کرد: نقش بانوان در بسیاری از زمینه‌ های کشور مغفول مانده و لازم است برنامه ریزی های بیشتری برای بهره مندی از ظرفیت حوزه بانوان انجام گیرد.
آیت الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با تاکید بر نقش موثر بانوان و مادران در تربیت و پرورش نسل مؤمن و متدین اظهار کرد: در هر جامعه ‌ای که مادران بیشتر به فکر تربیت فرزندان صالح بودند، آن جامعه‌ پویاتر، با نشاط ‌تر و کارآمد تر خواهد بود.
حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد نیز با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه انسانی نقش تاثیرگذاری در توسعه کشور دارند، گفت: یکی از سیاست‌ های دولت تدبیر و امید، افزایش نقش و مشارکت بانوان در تصمیم ‌سازی‌ ها و توسعه جامعه بوده و برای تداوم این برنامه ها حضور جدی و فعال زنان در تمام عرصه‌ های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضروری است.
وی همچنین با یادآوری اینکه دولت ظرفیت خوبی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی فراهم کرده است، افزود: این وام بیشتر برای بانوانی است که با ایجاد مشاغل خانگی و زودبازده به منظور بهبود معیشت خانواده و اقتصاد کشور و استان تلاش دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار