تا پایان دهه فجر

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان از کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیدن یک هزار و 801 پروژه تا پایان دهه فجر سال جاری در این استان خبر داد.

اشتغال برای 2 هزار و 187 نفر در گلستان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تا پایان دهه فجر سال جاری انتظار داریم یک هزار و 801 پروژه در سطح استان گلستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص اعتبارات پروژه‌های دهه فجر تصریح کرد: پروژه‌های اقتصادی و عمرانی که در ایام دهه فجر سال جاری کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد تقریبا 686 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه بیش از 2 هزار شغل در گلستان ایجاد می‌شود، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود در پروژه‌هایی که قرار است در ایام دهه فجر سال جاری کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری برسد حدود 2 هزار و 187 نفر شغل ایجاد شود.

چراغعلی خاطرنشان کرد: در هفته دولت چنین پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته بود که خوشبختانه این امر محقق شد و در گزارشات ذکر شده است.

وی اذعان کرد: براساس سنوات گذشته هر روز از روزهای دهه فجر به نامی نامگذاری شده است و اولین روز از دهه فجر «انقلاب اسلامی، امام‌خمینی، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده بود که مراسم ورود حضرت امام خمینی در فرودگاه مهرآباد را به صورت نمادین در فرودگاه گرگان انجام دادیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار