رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: باید تلاش کنیم تا درآمد سرانه مردم استان و شهرستان بندرترکمن افزایش پیدا کند.

درآمد سرانه مردم استان گلستان باید افزایش پیدا کند

به گزارش گلستان24؛حسین پیشقدم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان ضمن تبریک دهه‌فجر اظهار داشت: امیدواریم در مناسبت‌های مختلف و در راستای خدمت به مردم و افتتاح پروژه‌های بیشتر، گام‌ برداریم.

پیشقدم افزایش درآمد مردم را افزایش درآمد کشور دانست و گفت: در حوزه جذب سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های زیرساختی استان گلستان باید تلاش بیشتری کنیم تا سطح سرانه و درآمد مردم استان و کشور را بالا ببریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان به سخنان استاندار درخصوص سرمایه‌گذاری و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: برای طرح‌های گردشگری شرایط خوبی در استان وجود دارد و مسئولان نیز حمایت‌های لازم را در این زمینه از سرمایه‌گذاران خواهند داشت.

وی با اشاره به بهبودشرایط اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید گفت: در سال 95 و 96 اتفاقات خوبی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و تولید گندم در استان رخ داده است.

پیشقدم با اشاره به اینکه استان گلستان استانی با پایه کشاورزی است، افزود: با توجه به این وضعیت نیاز است تا کارهای بنیادی در این زمینه‌ها انجام دهیم.

وی از لزوم تخصیص اعتبارات بیشتر به شهرستان ترکمن با توجه به قابلیت‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: توانایی‌های شهرستان ترکمن در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد و انکارناپذیر است و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان مهیا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم روزبه‌روز شرایط اقتصادی شهرستان بندرترکمن و استان گلستان بهبود پیدا کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار