معاون اداره کل هواشناسی گلستان خبر داد

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان از بارش برف در ارتفاعات گلستان خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی به استان سمنان درگیر کولاک و یخبندان می شوند.

محورهای مواصلاتی به استان سمنان درگیر کولاک و یخبندان می شوند

به گزارش گلستان24؛محمدرضا رحمان نیاظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از سه شنبه شب موج اصلی سامانه ناپایدار بارشی در استان آغاز شده و به جز مراوه تپه که بارشی نداشته است در تمام شهرهای استان شاهد بارش باران بودیم.

وی با بیان اینکه دمای هوا در شهرهای شرق استان بین هشت تا ۱۰ درجه پیش بینی شده است، اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیشیابی امروز، به تناوب بارش باران تا بامداد پنجشنبه ادامه دارد و از فردا شاهد جوی آرام در سطح استان خواهیم بود.

رحمان نیا ادامه داد: به دلیل تناوب بارش و شدت آن، آبگرفتگی برخی معابر و بارش برف در مناطق کوهستانی به خصوص در ارتفاعات جنوب غرب پیش بینی می شود.

وی افزود: جاده های مواصلاتی به استان سمنان شاهد بارش برف، کولاک و یخبندان خواهند بود و از افرادی که قصد مسافرت به این مناطق را دارند توصیه می شود اگر ضرورتی ندارند سفر خود را به فردا موکول کنند.

رحمان نیا گفت: جو نسبتا آرامی تا اوایل هفته آینده در استان برقرار خواهد بود، اما از اوایل هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد استان خواهد شد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار