مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تکمیل 110 طرح ورزشی نیمه تمام در مناطق مختلف استان نیازمند بیش از یکهزار و 180 میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل 110 طرح ورزشی نیمه تمام در مناطق مختلف استان نیازمند اعتبار 11 میلیاردی است

به گزارش گلستان24؛بهمن طیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عزم جدی گلستان؛ تکمیل و بهره برداری زود هنگام از این طرح ها برای فراهم آوردن فضاهای جدید و مناسب و تقویت زیرساخت های ضروری و مورد نیاز ورزشکاران است. 
وی بیان کرد: برخی از این طرح ها از نیازهای اصلی استان برای توسعه ورزش قهرمانی و مدال آوری است که تلاش می کنیم با بهره گیری از بودجه های ملی، این طرح ها را با شتاب بیشتری تکمیل و بهره داری کنیم. 
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: اولویت استان در این بخش سرعت بخشیدن به تکمیل طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد است تا امکان بهره برداری از آنها در زمانی اندک فراهم شود.
طیبی ادامه داد: بهره برداری از طرح های بزرگ و محوری مانند هتل المپیک و سالن ورزشی 6 هزارنفری، مسیر تحولات ورزش استان را به سمت توسعه پایدار و حرکت شتابان به سمت رده های بالای جدول استانهای کشور تسریع خواهد کرد. 
وی به سفر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به گلستان نیز اشاره کرد و گفت: بودجه های بیشتر برای سرعت گرفتن فرایند تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام به عنوان خواسته و مطالبه جامعه ورزش در آینده ای نزدیک تخصیص خواهد یافت. 
حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیروز قول مساعد داد که ورزشگاه شش هزار نفری و مجموعه هتل المپیک گرگان دهه فجر سال آینده و سالن تختی بندرترکمن در هفته دولت سال 97 به بهره برداری برسد.
او همچنین گفت: تا پایان امسال 10 میلیارد ریال برای آسفالت محوطه سوارکاری گنبدکاووس و پارکینیگ این مجموعه ، 10 میلیارد ریال برای استاندارد سازی پیست سوارکاری بندرترکمن و 15 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ورزشی صدرا بندرگز اختصاص خواهد یافت. 
براساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان سرانه فضای ورزشی هر گلستانی 0/56 متر مربع است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار