مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تخلف گرانفروشی تعدادی واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: سه فقره تخلف گرانفروشی واحد تولیدی تخم‎مرغ و چهار فقره پرونده گرانفروشی جوجه یکروزه به تعزیرات حکومتی استان گزارش شد.

تخلف 7 میلیارد ریالی واحدهای تخمگذار و جوجه یکروزه در گلستان

به گزارش گلستان24؛حسین حسن‎پور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سه فقره پرونده تخلف گرانفروشی واحد تولیدی تخم‎مرغ و چهار فقره پرونده تخلف برای گرانفروشی جوجه یکروزه به تعزیرات حکومتی استان گلستان گزارش شد که جریمه نقدی این هفت فقره پرونده تخلف بالغ بر 6 میلیارد و 705 میلیون و 149 هزار و 400 ریال است.

وی یکی از دلایل کاهش چشمگیر تخم‎مرغ و افزایش قیمت آن را شیوع ویروس آنفولانزای طیور در برخی استان‎های قطب تولید این محصول عنوان و تصریح کرد: بر اساس جلسه‎ای که اخیرا 28 بهمن در استانداری گلستان برگزار شد ستاد تنظیم بازار مقرر است تعادل را در بازار ایجاد کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: تمامی تولیدات واحدهای تولیدی تخم‎گذار به مدت پنج روز در بازار بر اساس سهمیه‎هایی که سازمان جهاد کشاورزی اعلام می‎کند به قیمت 6 هزار و 500 تومان توزیع کند و اگر بازار به آرامش و ثبات برسد 50 درصد قیمت‎ها کاهش یابد و این مهم جزو برنامه ستاد تنظیم بازار است.

حسن‎پور از اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان گلستان برای تشدید گشت‎های نظارتی در این زمینه خبر داد و گفت: ما گشت‎های نظارتی داریم ولی تا جایی که از تعزیرات حکومتی بخواهند از آن استفاده می‎کنیم چراکه رأسا نمی‎توانیم ورود کرده و یا به تنهایی در این زمینه اقدام کنیم.

وی از گشت‎های نظارتی برای واحدهای صنفی خبر داد و افزود: 59 پرونده تخلف برای اتحادیه واحدهای صنفی مرغ و تخم‎مرغ در استان تشکیل شد و متخلفان 54 میلیون و 970 هزار ریال جریمه شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار