مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۶ هزار و ۱۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل که به ۵ هزار و ۹۶۱ پرونده رسیدگی شد.

فعالیت گشت‌های نظارتی در سطح شهر درخصوص تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید

به گزارش گلستان24؛حسین حسن‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در 11 ماهه امسال 6 هزار و 17 پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل که به 5 هزار و 961 پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: برهمین اساس 26 میلیارد و 966 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت از متخلفان اخذ شده است.

حسن‌پور گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌هایی که در صلاحیت تعزیرات است از جمله پرونده‌های مرتبط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و پرونده‌های صنفی و غیرصنفی بوده در 19 روز است.

وی درخصوص تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید اظهارداشت: اکنون گشت‌های نظارتی در سطح شهر فعال است و در ادمه نیز این نظارت‌ها را تشدید خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فرارسیدن سال جدید، شاهد افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها و خدمات  و انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی خواهیم بود که به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و حفظ سلامت شهروندان این گشت‌ها برنامه‌ریزی شده که برخی از آنها به‌صورت مشترک با دستگاه‌های دیگر انجام می‌شود.

وی گفت: به همین منظور اقدام به تشکیل 2 شعبه ثابت و سیار برای مرکز استان کردیم و در شهرهای علی‌آبادکتول، مینودشت، بندرترکمن، گنبدکاووس و کردکوی نیز هرکدام یک شعبه ایجاد شده است.

حسن‌پور افزود: اولویت رسیدگی  با آن دسته از کالاهایی است که بیشتر در سبدخانوار نقش دارد. میوه و تره‌بار، شیرینی، آجیل، خشکبار، فرآورده‌های لبنی، حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری، کیف و کفش از جمله این کالاها به‌شمار می‌رود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار